Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

Avond allemaal.

Weer even bijgelezen. Veel presale, dublin, planning, haha. Laat de presale maar snel komen, dan zijn we er ook van af (en hopelijk met succes). Bij mij begintnaast Dublin ook Barcelona te borrelen. Ach weet het nog niet. Alleen dublin is gepland. De rest zien we wel.

U2 plan quick sequel to new album (Yahoo News)

U2 just released its first album since 2004 this week, but the Irish rock band is already planning a quickie follow-up for next year.

The new disc will be called "Songs of Ascent," and it will be more mellow than the current album, "No Line on the Horizon," singer Bonosays in a cover story in the latest issue of Rolling Stone magazine.

"We're making a kind of heartbreaker, a meditative, reflective piece of work, but not indulgent," the magazine quoted him as saying.

Bono likened the new project to jazz icon John Coltrane's 1964 tour de force "A Love Supreme" -- "which is to say, with that album, I almosttake my shoes off to listen to it."

The first single will be called "Every Breaking Wave," a track pulled at the last minute from "No Line on the Horizon," U2's 12th albumsince 1980.

As with many of it previous recordings, "No Line" was a challenging project, with the quartet spending two years on scattered sessions in fivecountries with four producers.

"It is now easier and more affordable to record a song than at any other time in the history of recorded music," U2 bass player Adam Clayton toldRolling Stone. "Unless you're U2."

In proclaiming the importance of composing strong hit singles, Bono inadvertently took aim at a legendary rock 'n' roll forerunner by saying U2 has ameandering " Pink Floyd side" that "has to be balanced by fine songwriting."

But the first single, "Get On Your Boots," was roundly derided, and failed to make much of an impression on the charts.

nou........bij dit album weten we gelijk de titel en eerste single..........?!?!?

denis zit nog steeds in de problemen.......weinig communicatie en geen nuttige info.........

ja natasja, dat is ook zo.....denis zou eerder gaan.....

komt vast een oplossing!!! don't worry!!

moet zo ff naar een verjaardag, tot laters!!

hahahaha, niet verkocht nog ad.....alleen nog lijstje wie er 1 wil.....19 tot nog toe...

daarna komen de onderhandelingen pas...;-)

Zo, weer bijgelezen.

Ik lees dat er misschien tired.gifplekken voor Dublin vrij zijn? Ik wil absoluutniet voordringen, maar als anderen al voorzien zijn houd ik me aanbevolen. Sinds ik met pimp.gif ben gestopt eyes.gif snurk ik niet meer... roll.gif

snurk je dan niet meer???.........wow..............ahum.............LOL

zo hehe...ff doorworstelen weer. Zoals je zei Willy: good old days!

Wat een gezanik over Kuip/Arena zeg. Ik wil ze gewoon zien/horen/voelen/dreunen etc.

Waar ze ook moge optreden...al doen ze het in het stadion van de Graafschap...

Oh Ilona,

De openingsact is de winnaar van de Limburgse talentenjacht NU OF NOOIT en wel de groep KINGS OF THE DAY.

Ik bedoel: Kings of Leon komen helemaal niet op Pinkpop. Ga dus maar lekker naar Bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucccceeeeeeeeeee

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...