Jump to content

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

gloria002 wrote:

het nieuwe album? eurm ... tja, ik was nogal druk naar U2 aan het luisteren dus ik heb 'm één keer gehoord. LOL! maar ze spelen een nummer of 3 of 4? zoveel keer denk ik dat ik hem hoorde zeggen: dit is van het nieuwe album. Black ice (uiteraard)

haha, ja Jess, ik weet dat hij in Nederland woont. ben dat te weten gekomen in 1996 toen ik tickets had voor AC/DC en net gedaan had met 3 jaar bestuursrecht (studeren terwijil je voltijds werkt valt tegen) en het plots in m'n kolder kreeg om op reis te gaan naar de dominicaanse ... tickets dan maar verkocht aan m'n broer die overgelukkig was :-) Ik veronderstel dat ie niet in die plunje in z'n tuin rondbanjert. Ik las trouwens dat het zijn zus is die hem dat ooit aanpraatte, dat het zo'n giga succes was en hij -tig jaar later nog altijd die geschiedenis met zich meedraagt. hihihi. z'n schooltasje liet hij voor de gelegenheid wel thuis. LOL

Lijkt me niet praktisch om in zo'n muf dorp in die outfit rond te hangen...hahahahah :-)roll.gif

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ML13 wrote:

blijft internet explorer weeeeeeeeeeeeeeer hangen...

nu maar weer via google chrome opgestart...

hopelijk werkt dat beter...

oh...google heeft dus ook al een i-browser....wist ik niet eens.

Weet niet hoe het met jullie is, maar ik heb voor het eerst helemaal de kriebels over de ticketverkoop en de concerten...ook alle links nog even langsgegaan,je weet maar nooit of ze werken.... maar weet eigenlijk niet waarom ik er de kriebels van krijg.....lijkt wel of niets is zoals voorheen rond U2, voormij in ieder geval......mis een heleboel mensen met wie ik altijd naar U2 ging, een aantal zijn gescheiden, verhuisd of zelfs overleden.....beetje gek gevoeldusohwell.gif

Gelukkig een goede vriendin die mee op tour gaat en een zeer goede vriend:-) maar toch......happy.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...