Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

Morgen allemaal. Pff gisteren weer veel gebebt hier. Ik ben om 9 uur gister in slaag gedonderd., dus een bezoekje zat er niet meer in. Tot vanavond dan maar.

Willy, hoop dat je straks wel gewoon in kan loggen! Gedoe met inloggen is nu een hele slechte timing ...

Dieder erg gaaf die posts, die top 10 is echt erg erg grappig ... the itch ... sting ... (oeps :) )

Ilona: gefeliciteerd met de verkoop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is super!

Pinkpop is echt erg lekker dit jaar ... ook maar een dagje meepikken ...

Goedemorgen!!

Amaai, wat een drukke week! En nu weer niet veel tijd. Wou toch nog eens even komen kijken of we nog steeds hier in het buitenverblijf moeten zijn of dat we alterug kunnen naar de originele stek...

M.a.w.: Is Denis zijn probleem opgelost?

Nop, dat is nog niet opgelost ...

Hoop dat Denis een beetje stress bestendig is ...

Ben er vandoor, off to work, later allen!!!!

hobbes wrote:

Nop, dat is nog niet opgelost ...

Hoop dat Denis een beetje stress bestendig is ...

Ben er vandoor, off to work, later allen!!!!

Berichtje door Baja zojuist gepost:

ZOOtopia

We know that many of you are having technical difficulties. Due to the large amount of people reporting difficulties, the tech team cannot send personalmessages. They are working hard to fix this. We all are.

I know this is very frustrating, please be patient (yes, I know I'm asking for the patience of Job). When I get an update I shall post it.

For those of you that have posted/PM a problem, please know your information has been passed on, and you do not need to post again.

Baja

Het nieuwe album van U2 .. SOA .. hmm , ben benieuwd .. hadden ze beter van dit album wat nummers eraf kunnen laten grin.gif

Tina, nog steeds geen duidelijkheid rondom de job van Pascal lees ik , bleh.
Kan me voorstellen dat jullie er even lekker uit willen , skieën is een prima manier om 't koppie leeg te maken happy.gif

Ilona, de hal zo goed als verkocht ? OOWW dat zou lekker zijn zeg ! ik duim mee !

Willy, ik geloof dat we het daar zelfs wel eens over gehad hebben he , Gaby en d'r brilletje.
Hield ze 'm goed op toen ? want daar ben ik nog het meeste benieuwd naar , in de winkel vlogen er al brilletjes door de lucht ohwell.gif

Zo, en aangezien ik het aantal postjes van jullie toch nooit meer inhaal , ( alhoewel .. als jullie straks in Dublin zijn kan ik natuurlijk een paar dagenflink tegen mezelf gaan OH-en happy.gif )

Ga eerst maar even de kiet opruimen hier .. pff , vraag me wel eens af hoe mijn ouders dat deden met 4 kids.

Het is hier al een pokkebende met 1 .... tired.gifohwell.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...