Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

nicolleke wrote:

Het nieuwe album van U2 .. SOA .. hmm , ben benieuwd .. hadden ze beter van dit album wat nummers eraf kunnen laten
image

Tina, nog steeds geen duidelijkheid rondom de job van Pascal lees ik , bleh.

Kan me voorstellen dat jullie er even lekker uit willen , skieën is een prima manier om 't koppie leeg te maken
image

Ilona, de hal zo goed als verkocht ? OOWW dat zou lekker zijn zeg ! ik duim mee !

Willy, ik geloof dat we het daar zelfs wel eens over gehad hebben he , Gaby en d'r brilletje.

Hield ze 'm goed op toen ? want daar ben ik nog het meeste benieuwd naar , in de winkel vlogen er al brilletjes door de lucht
image

In het begin hield ze hem wel op. Ze was toen een jaar of vier.

Maar later, ging ze hem steeds meer afzetten.

Moesten constant haar erop attenderen.

Ook op school. De juf zei er wat van Bril op. En als ze ff niet keek, ging hij weer af.

/ze had er zo'n spuughekel aan.

Tja, en toen werd ze ijdel.

Bril helemaal niet meer op. Lenzen wilde niet lukken. Ze was toen een jaar of 10.

Heb de moed maar opgegeven. Ze is oud en wijs genoeg.

Ze zegt dat ze met bril net zoveel ziet als zonder.

Kan het me niet voorstellen. Ze heeft +4.

Volgens oogarts en opticiën kan het wel, maar moet ze er heel veel moeite ervoor doen

Wens je heel veel sterkte Nicole.

Niet gemakkelijk als er een koppie op staat!!

Goeiesmorgens !!

Ilona...oude hal zo goed als verkocht ! Lekkerrrrrrr !!

Tina, ik ben ervan overtuigd dat Pascal een leuke baan zal gaan vinden (ik ga er namelijk vanuit dat men krijgt wat je toekomt wink.gif)

Nicole, je meisje aan een brilletje.....lijkt me inderdaad lastig. Ik denk dat Isa hem ook alleen maar van haar hoofd zou halen.

Verder kan ik me niet zoveel meer herinneren van m'n supersnelle bijleessessie gisterenavond (hee ik sliep al zowat he smile.gif)

Nu maar weer verder aan het werk hier frown.gif

Laters !!!

Ben ik weer, net mondeling Engels gehad. 1 uur gefietst voor 15 min school haha. Ging wel goed

Goeiemorgen allemaal.

Net wakker van een latertje gisterenavond.. Ik heb weer 20 pagina's door kunnen worstelen. :) De problemen zijn nog steeds hetzelfde.

Trouwens, iemand enig idee hoeveel kaarten je in de presale mag kopen? Wat voor aantallen moet je dan aan denken?

T0M01 wrote:

Goeiemorgen allemaal.

Net wakker van een latertje gisterenavond.. Ik heb weer 20 pagina's door kunnen worstelen.
:)
De problemen zijn nog steeds hetzelfde.

Trouwens, iemand enig idee hoeveel kaarten je in de presale mag kopen? Wat voor aantallen moet je dan aan denken?

Ik dacht vier!

Heb jij bij de vorige presale geen tics gekocht dan?

spanish eyes girl wrote:

Ik dacht vier!

Ik heb de tickets toen via via gekregen (en daarna verslaafd geraakt) roll.gif

Oh, zitten jullie ook hier?!...duh....Ik hoop maar dat het goed gaat met de ticket sale via U2.com. Vorig jaar trouw abonnement verlengd en na aanmelding bijde nieuwe U2.com bleef ik maar mailtjes krijgen om te verifiëren en geen bevestigingsemail terug. Heb wel toegang tot in de "paid forum" en kanposten, maar als je emailadres niet is bevestigd, hoe krijg je dan je code??

T0M01 wrote:

spanish eyes girl wrote:

Ik dacht vier!

Ik heb de tickets toen via via gekregen (en daarna verslaafd geraakt)
image

Hoe lang ben je al lid dan?

En jij Curly?

Naar aanleiding van intensief mailen met livenation, ff een 'tussen' antwoord gekregen:

We zijn al een langere periode bezig om U2 naar Nederland te halen. Of dit in 2009 of 2010 zal zijn kunnen we nog niet zeggen.

Huh?? Van mij mag het 2010 zijn hoor.

't wordt anders een beetje druk hé in Juli?? hihi.

't zou het maken van keuzes iig vergemakkelijken.

Kweet niet of dit al eens eerder gepost is, maar vond dit op de site van de Kuip:

U2 niet in De Kuip

Op internet worden kaarten aangeboden voor concerten van U2 in De Kuip in de zomer van 2009.

Via deze weg willen wij u erop wijzen dat er in deze periode niet door U2 in De Kuip opgetreden zal worden. Verder verwijzen wij u graag naar de officiëlewebsite van U2 waar deze geruchten eveneens ontkracht worden: www.u2.com

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...