Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

they've played "Get On Your Boots," "Magnificent," "I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight" and "BeautifulDay." They also were interviewed prior to "Beautiful Day." They finished their set with "Breathe," but the broadcast cut prior to itsstart. We'll find out more from our staff on the scene soon.

En nu ben ik weg. tot morgenavond.

Twee van die "ouwe" mutsen zie ons al met van die hoofddoekje en zonnebrilletjes over de afsluitdijk cruisen:-))

zie dat wel zitten:-). T was Ameland ja, dus ik heb al windbestendig haar want het waait hier ALTIJD:-).

Vind het ook wel knap dat er toch nergens een beetje officieel lijstje uitgelekt is en wat ik eigenlijk nog knapper vind......dat er niet ergens een presaledatum is uitgelekt. Heb mijn collega's al gewaarschuwd dat ik dinsdag, woensdag of donderdag vrij moet!!! vrijdag en maandag ben ik al vrij. Blijftspannend:-))

Dieder wrote:

En nu ben ik weg. tot morgenavond.

En waar gaat Dieder naar toe?

BAARN - NoLine On The Horizon, het nieuwste album van de Ierse rockband U2, is binnengekomen op de eerste plaats in de Nederlandse Album Top 100. Dat maakteplatenmaatschappij Universal vrijdag bekend.

Het twaalfde studioalbum van de band bereikte vorige week, op de dag van de release, direct de platina status. Vorige week gaf U2 een kort verrassingsoptredenop het dak van het hoofdkwartier van de BBC in Londen. Ongeveer vijfduizend mensen keken toe hoe zanger Bono en consorten vier nummers van de nieuwe plaatspeelden.

niet zo nieuwsgierig juul!! LOL

tis heerlijk om "los" te rijden, zon op je bol....en als het ff iets te koud is verwarming aan...en die wordt heet hoor....:-))

ff op de tourgeruchten site kieken.....

nou, dat is zeker jammer...........

heb er menig concertje op gezien.......

later!!!

aangezien grote plaatjes niet kunnen....:Smirnoff_VODKA_MED.jpg

Hebben jullie het gezien op de homepage? Maandag om 08.00 uur Dublin time (09.00 uur NL-tijd) worden de data bekend gemaakt voor de U2360-tour!!!

Ik zorg dat ik achter de pc zit. Laat de pre-sale code maar komen!!

Ja lekker Rick. Wordt het de U2360 Tour?

kijk ns aan, dan heb ik de hele dag op de piste om te denken waar ik allemaal naartoe wil. LOL! joepie!!

er is nog niet veel gelekt qua data omdat de boel nog constant verschuift. tot mijn blije verbazing had ik vanmorgen weer een mailtje in de bus van datcrewmember en hij wist te zeggen dat zij nog constant updates krijgen en dat het er altijd serieus anders uit ziet.

nog ff afwachten dus!

de box is gearriveerd!!!!! de vinyl is gearriveerd !!!!! O WAT ZIJN ZE MOOI!!

proficiat voor Levi!!!!

een hele gelukkige verjaardag voor Gaby. Touch of reality, ik was 16 toen ik pascal leerde kennen. ahum.

Pieter!!! gelukkige 41ste verjaardag voor je!

o, dit kreeg ik ook nog in de bus

As rumored, the first show will be in Barcelona on June 30th.

First North American show will be on Sept 12 at Chicago's Soldier Field.

Ticket prices will range from $250 - $95 - $55 - $30 USD.

GA Field tickets will be $55 USD (smart move, Live Nation).

GA ticket holders will be randomly chosen to get inside the pit area up front, similar to the Ellipse Lottery during the Vertigo Tour in North America.

U2 will be back in North America for more stadium shows in June/July 2010, then Aug/Sept in Europe again, then maybe South America in Fall 2010:

http://www.billboard.com/bbcom/news/exclusive-u2-to-kiss-the-future-on-global-1003948418.story

U2360.com ligt al vanaf 2005 vast.

u2360.nl is vrij

rickmanders wrote:

Staat in de News-sectie dat ie zo gaat heten. Podium dus in het midden lijkt me?

Ik heb ergens gelezen dat het podium niet exact in het midden staat.

En alle domeinnamen u2360tour zijn vrij. Dus lijkt me sterk dat het de u2360 tour gaat heten.

Kiss The Future Tour

En nog veeel leuker is dat U2 volgend jaar zomer ook weer in Europa gaat optreden :-)))))))

Beginnen op 30 juni in Barcelona en eindigt 22 augustus.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.