Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Fijne vakantie Tina en Pascal! Heb je daar internetverbinding om de tourdata te bekijken of is de smsbal al ingeschakeld?

JessLS wrote:

natasja wrote:

rickmanders wrote:

Hebben jullie het gezien op de homepage? Maandag om 08.00 uur Dublin time (09.00 uur NL-tijd) worden de data bekend gemaakt voor de U2360-tour!!!

Ik zorg dat ik achter de pc zit. Laat de pre-sale code maar komen!!

Mooi....dan zit ik sowieso bij de pc. Ik kan niet wachten !!!!
banana.gif

Dan zit ik in onze wekelijkse vergadering....zucht....getver!

laat ik dan niet net een dagje invallen voor een collega dus zit ik vanaf 7 uur op m´n werk....... wordt meestal pas na 9 of 10 uur wat drukker dus dat hoop ikdan maar! betwijfel of we meteen al de presale codes krijgen........ zouden die naar de gewone of u2 email gestuurd worden wat niet zo lekker zou zijn als dienog plat ligt.......

zit gelukkig wel achter de computer dus naast mijn werkschermen heb ik u2.com ZEKER open!! haha (net zoals nu)

Alweer een nieuw draadje en in één dag alweer zoveel pagina's bij elkaar geouwehoerd??!! Ik kan jullie echt niet meer bijhouden... En ik loop ook nogzoveel pagina's achter in het vorige draadje...

Ik zag vanmorgen vroeg nog iets voorbij komen van een uitzending maandag. Daar valt mijn oog dan wel weer op ;-) JOEPIEEEEEEEE!!! Maar ik tune wel iets laterin waarschijnlijk...

Levi zijn rijbewijs gehaald? Feliciteer hem ook maar namens mij Ilona!!!!

Voor Gaby zie ik ook felicitaties voorbij komen, maar weet effe niet waarvoor... Daar kom ik zo nog wel achter :-) Iig van harte gefeliciteerd!

Maandagochtend zit ik net als altijd gewoon op mijn werkplek, maar a.s. maandag dan toch wel naar U2.com te staren!!! roll.gif

Nu we nog steeds hier zitten, begrijp ik dat de problemen met Denis zijn username nog steeds niet zijn opgelost?! Pfffffff, dat wordt dan nu toch wel echthoogste tijd... lees prioriteit!!!

ML13 wrote:

Maandagochtend zit ik net als altijd gewoon op mijn werkplek, maar a.s. maandag dan toch wel naar U2.com te staren!!!
roll.gif

Dat doe je natuurlijk anders nooit...tongue.gif. Nog steeds druk aan het wikkenen wegen betreffende je eventuele nieuwe baan?

gloria002 wrote:

beste mensen, ik ga afsluiten, boel inpakken. wij vertrekken rond 4u vanmorgen;

enfn, pieter kent het gevoel een beetje alleen is 't voor ons niet om te gaan werken :-)

toedeloe! cu soon

Fijne vakantie Tina & Pascal happy.gif

Hawkmoonnl wrote:
ML13 wrote:
Maandagochtend zit ik net als altijd gewoon op mijn werkplek, maar a.s. maandag dan toch wel naar U2.com te staren!!! happy.gif

Vandaag heb ik geprobeerd het wikken en wegen een beetje op de achtergrond te plaatsen. Moest gewoon werken vandaag... Nou ja, gewoon... En ik had nog wel mijnbeoordelingsgesprek ook... Die was wel positief overigens...

Komend weekend ga ik alle voors en tegens nog eens tegenover elkaar zetten en dan ga ik een besluit nemen... frown.gif

Hopelijk kan ik mezelf en jullie dan zondag het antwoord geven...

Hawkmoonnl wrote:

natasja wrote:

rickmanders wrote:

Hebben jullie het gezien op de homepage? Maandag om 08.00 uur Dublin time (09.00 uur NL-tijd) worden de data bekend gemaakt voor de U2360-tour!!!

banana.gif

Je durft tegenwoordig niet bij de pc vandaan te gaan hé tongue.gif

rickmanders wrote:

Hawkmoonnl wrote:

natasja wrote:

rickmanders wrote:

banana.gif

Je durft tegenwoordig niet bij de pc vandaan te gaan hé
tongue.gif

Juul houd meestal 's-nachts de wacht en in geval van nood maakt hij gebruik van sms alert smokin.gif

Ik ga jullie weer verlaten voor vandaag...

Misschien tot morgen en anders tot zondag!

Ha ha sms alert.

Zo net een training van dikke 10 km erop zitten. Ging niet echt soepeltjes maar toch voldaan gevoel.

Vandaag 8,5km gelopen en ging super. Was lang geleden dat de benen zo goed aanvoelden.

Ik moest mij even restarten en reboten ;-)

Juul wrote:

Ik moest mij even restarten en reboten ;-)

Woensdagavond bij het lopen ging het van geen kanten. Had mijn MP3 opstaan. Bij UC uiteraard het regeltje "restart and reboot". Denk dat het geluktis.

Vandaag is "eindelijk" mijn box set aangekomen. Enfin, ben het gaan afhalen op het postkantoor.

Straks de dvd eens opzetten.

Ga jullie even laten. Ga dochter in bed steken.

Gisteravond heb ik voor het eerst naar Linear van Anton Corbijn gekeken. Onbevangen, geen enkel idee wat ik hiervan moest verwachten. Na pak 'm beet vierminuten had ik het idee dat het een lange saaie zit zou worden, een beproeving. Al naar gelang de film duurde kreeg ik tot mijn stomme verbazing een steedsdikkere prop in mijn keel. Na 60 minuten stond ik op het balkon naar adem te happen.........

Zelden zo'n prachtige film gezien, ontroerd tot op het bot. Kippenvel, overal kippenvel. Ik ben niet snel enthousiast, No Line On The Horizon leefde totaalniet in mijn ziel. Een paar leuke nummers (de zgn. 1e helft) maar verder. Nee, kon er zelf niets mee. Klinkt wel lekker is hier niet voldoende. Niet dat ikachter elk nummer een betekenis zoek maar muziek ontroerd en raakt mij het meest als ik e.e.a. een beetje kan plaatsen, bij voorkeur in mijn eigenleefomgeving. Gisteravond kwam blijkbaar alles bij elkaar, viel het muntje op de juiste zijde. Kwam er een verhaal boven drijven waarin herinnering en Linearsamen kwamen. Een verhaal waar No Line On The Horizon een betekenis kreeg. Benieuwd hoe de wind de komende maanden zal waaien nu er toch echt een lijn aan dezespreekwoordelijk horizon valt te ontdekken.........

Wouhaaa, super nieuws dat de boys in 2010 waarschijnlijk doorgaan met de tour. Had het ook wel een beetje verwacht hoor, na alle geruchten van een 2e albumbegin 2010. Laat maar komen.

Maar eerst maandag 9 uur. Even de data bekijken en dan maar wachten op de presale en verkoop. Het komt nu echt dicht bij. super..

Als de verkoop de 14e zou beginnen (geruchten) dan zal de presale wel ergens volgende week woensdag/donderdag zijn. Al vind ik het zelf wel vrij kort dag datde verkoop de 14e zou beginnen. Maar ja, je weet nooit.

Leuk geschreven FJ.

Mij doet die film niet zoveel. Leuk als achtergrond maar niet meer. Ik zet de dvd wel eens op als iedereen naar bed is. Maar dan moet ik ondertussen wel op delaptop bezig zijn. Wel mooi hoe iedereen het op zijn eigen manier beleeft.

advanloon wrote:

Als de verkoop de 14e zou beginnen (geruchten) dan zal de presale wel ergens volgende week woensdag/donderdag zijn. Al vind ik het zelf wel vrij kort dag dat de verkoop de 14e zou beginnen. Maar ja, je weet nooit.

Je weet het niet. Is ook snel als de pre-sale echt komende week zal zijn. Alles moet toch door het management perfect georganiseerd zijn.

goedenaaf allemaal!!!!!!

wiiiiiiiiiiiiiii, U2360 degrees tour........

had ik ook niet verwacht die naam........

09.00 uur maandag.....joepie, mooie tijd ook....:-)))))

nicole........foto.....sprakeloos...........WOW..................;-)

ben het helemaal eens met je woorden over linear fj.........NLOTH komt tot leven in linear, ook GOYB....

superidee geweest van U2!

goed verwoord zeg......

waanzinnigggggggggg, nog een europees tourtje in 2010!!!!

helemaal happy!!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.