Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Ik ga voor Dublin :-)))))))

Juul wrote:

Event Summary

EUR (€)

U2 Amsterdam - Amsterdam ArenA 20 July 2009 - Fan Party Package

Base Price EUR (€) 239.00

Ticket Required GA Standing

Event Cancellation Cover (View Policy) Event Cancellation Cover - Add EUR (€)7.50

Booking Terms & Conditions I/We Accept

2 @ 246.50

Total

493.00

Ik begin stilaan gek te worden !!!
Nog steeds geen concert in Brussel aangekondigd en morgen kan ik presale tickets kopen voor Amsterdam.....of zou ik voor Dublin gaan.....maar om dan nogvliegtuig en hotel te vinden aan een mooie prijs eyes.gif
Dit wordt mijn eerste tour en wil er absoluut bij zijn!!! Wat moet ik doen??????

Juul wrote:

Maar je komt toch ook wel een Amsterdammertje meepakken???

PieterVR wrote:

@Juul: ik heb LiveNation een mailtje gestuurd of ze wat kunnen zeggen over waar podium komt te staan. Als ik ga zitten dan wil ik dichtbij zijn, en niet ergens achterin.

Anders doe ik liever staan!

Leuk om al die gedachten even de U2 revue te laten passeren...

Ik ben benieuwd wat je gaat horen van live nation. Je hebt wel gelijk. Die 150 euro kaarten vindt ik voor mezelf een beetje te gortig aangezien iku2 toch een aantal keren wil zien.

Heb live nation gisteren ook gemaild. Kwamen veel vraag via site van u2fanclub over de kaart verkoop. Is uitsluitend via internet EN telefonisch. Maar dattelefoontje kost wel 45 eurocent per minuut.

PieterVR wrote:

Juul wrote:

Ik wil zeker een amsterdammertje. Maar daar wil ik op zijn laatst de pre-sale van marij gebruiken. Probeer ook nog via andere kanalen om kaartjeste komen. Maar dat is niet zeker. Dus morgen beslissing in maken.

Stel dat er een 2e concert komt in de arena of dublin. Zou je daar ook de pre-sale voor kunnen gebruiken?

jeumig, op marktplaats zijn bijna alleen nog maar van die ticket bureau's die kaarten aanbieden, echt niet te filmen welke bedragen al!

Ik zou het toch niet vertrouwen ... en gun het ze al zeker helemaal niet!

Juul wrote:

PieterVR wrote:

Juul wrote:

Ik wil zeker een amsterdammertje. Maar daar wil ik op zijn laatst de pre-sale van marij gebruiken. Probeer ook nog via andere kanalen om kaartjes te komen. Maar dat is niet zeker. Dus morgen beslissing in maken.

Stel dat er een 2e concert komt in de arena of dublin. Zou je daar ook de pre-sale voor kunnen gebruiken?

Ik heb geen idee hoe lang die pré sale koop blijft ... ik dacht gelezen te hebben dat hij dicht gaat als de normale verkoop begint, maar waaromkoop je geen kaarten voor Amsterdam pré sale en ruilt die dan voor het tweede concert? Of snap ik je verkeerd? Of wil je 1 code bewaren voor iets anders?

Leuk eindelijk weer eens een concert van U2...... ZIJN WE OP VAKANTIE.

Dus daarom in de aanbieding 2 kaarten zitplaatsen.

Deze kaartjes zijn echt en nee ik ben geen oplichter.

Hoofdingang E/102 Rij:14 Plaats:59

Hoofdingang E/102 Rij:14 Plaats:60

Prijs voorverkoop U2 site 88.- p/s excl 35,- reserveringskosten.

Ik hoef er niet rijk van te worden maar een geheel verzorgde reis naar de Bahama's zou niet verkeerd zijn ;-).

Of heb je een ander leuk idee om onze "pijn" te verzachten laat het me dan weten.

De voorgaande 4 edities hebben we mee gemaakt maar deze moeten we met pijn in ons U2 hart laten schieten.

De kaartjes kunnen vanaf maandag afgehaald worden.

Plaats: AMSTERDAM Z.O.

Datum: 20-7-09

wel de belachelijkste tot nu toe hahaha. wsl gaat ie er toch naar toe maar verkoopt ie er 2. wat een banaan.

Ja idd, waarom koop je er dan 2 ... en dan ruil je toch gewoon voor gelsenkirchen ofzo ... suffies zijn het!

Hoi allemaal, ik zag gisteren pas dat er een nederlands hoekje is op dit forum! Wat gezellig :)

Dus ik kom me ook even melden! Ben Sonja, 34 en groot liefhebber van U2. Helaas wat U2 betreft nogal een laatbloeier.... (2001 ingesstapt) En snappen doe ikhet echt niet. Was vroeger te veel bezig met andere dingen denk ik. Ik las ook iets over U2 party's? Gezellig!!!!

Morgenochtend 10u hoop ik veldkaarten te kunnen scoren voor Amsterdam. Ik heb er reuze veel zin in!

Ik ben ook even weg. Tot vanavond.

zag net dit nog staan op een andere thread

Herman Schuermans said this morning on Studio Brussel to Thomas De Soete that it's not at all certain that U2 won't come to Belgium this year.According to him U2 is working out a strategy to hype the concerts by selling out some major cities first. Then they will add more dates to the tour. And therecould also be a few other cities to be added in Europe.

By these words of Herman I'm quite sure they will play in Belgium. Herman has to organise the concert in Belgium. He knows already more then we do...

Zo, weer eens bijgelezen. Zie dat er al aardig wat van jullie kaartjes hebben gekocht. Morgen is voor mij de dag. Ga er vanuit dat er ook nog wel GA plaatsenzullen zijn. Heb er maar 1 nodig. Degenen waar ik normaal mee ga haken helaas af. Hoop jullie wel daar te zien. Moet wel lukken met die petjes lijkt me zo.Smakelijk eten voor degenen die nog moeten eten en al aan het eten zijn.

hallo hallo, een goedemorgen na een te hectische nacht en ochtend ....

milan dus gelaten voor wat t is, omdat ik dus tribune kaarten wil voor mij en mijn ouders en bij t boeken krijg je niet de specifieke sectie te zien, wel hetlevel en de kleur, maar dat is mij niet genoeg info ....

morgen gaat pico met zijn code amsterdam proberen, of denk dat ik t ga doen, hij moet werken ,... en ik ben vrij ...

dan wacht ik met mijn code tot barcelona komt .... en er moeten echt nog concerten bij komen, wel lullig dat iedereen die normaal gewoon via een nachtjepostkantoor posten kaarten regeklt, dat nu met zijn duur betaalde code moet doen, tis wel vrijwillig, maar toch ... iets van de hype en de snelheid klopt niethelemaal vind ik ... en die rare vip pakketten ....

en draait t podium nou ook ???

of is t statisch .... en hoe zou t geluid wezen, zo alle kanten op .... ??

en bij mij is er nog steeds de drang om t veld op te gaan in milan ... laat t alleen weer los ... let it go let it go

ga bad maar weer eens opzetten denk ik ......

groeten voor nu .....

hobbes wrote:

Juul wrote:

Pieter die optie aan de achterkant ben ik ook over aan denken. Alleen is de vraag hoe de speakers staan opgesteld op het podium. Overal naar toe of alleen richting GA?

Ik denk overal naartoe want de GA is niet echt zoals op het plaatje, althans ik ga ervanuit dathet meer klopt zoals het hier op de site staat, dus rondom podium overal mensen en dat zoals het scherm rondom hoog hangt je ook rondom hoog de boksen hebt, lijkt mij ...

Juul, jij gaat dublin kopen neem ik aan?

Zaterdag wordt echt lekker stressen
:)
))

Daar ga ik toch ook vanuit, want hoe het hier op de site staat, lijkt stukken beter!!!

Dus zo zal het waarschijnlijk ook wel zijn.

Rennen voor een plek vooraan.

En gaaf om te lezen dat jullie verschillende concerten in Europa bezoeken!

Ik hou het altijd maar alleen bij Nederland. Maar da's meer geld gebrek...

ingelke wrote:

zag net dit nog staan op een andere thread

Herman Schuermans said this morning on Studio Brussel to Thomas De Soete that it's not at all certain that U2 won't come to Belgium this year. According to him U2 is working out a strategy to hype the concerts by selling out some major cities first. Then they will add more dates to the tour. And there could also be a few other cities to be added in Europe.

By these words of Herman I'm quite sure they will play in Belgium. Herman has to organise the concert in Belgium. He knows already more then we do...

.

Grappig om te lezen. Milaan, Gothenburg en Amsterdam worden dus min of meer als proeftuin gebruikt.

avond allemaal,

eerste presale zit er weer op voor sommige. Lees alleen maar positieve verhalen. Laten we hopen dat dit zo blijft.

Ik denk ook dat er nog wel enkele europese steden bijkomen, bijvoorbeeld Brussel, Wenen, Bern, ect

Misschien dat er nog wel een leuke verassing tussen zit.

eeeeh mag ik iets vragen ....

is t in amsterdam nou ook zo dat je bij t selecteren van je kaart, niet de uiteindelijke sectie (vak nummer) te zien krijgt ???

en dat t dus maar de vraag is waar je terecht komt ???

kan iemand die tribune kaarten heeft gekocht in de pre-sale, dit even ontkrachten of bevestigen ....

ik heb nog steeds de hoop dat je t vak te zien krijgt, en dan dus kunt accepteren of weigeren .....

hoi hoi

stevenmichiels wrote:

Ik begin stilaan gek te worden !!!

Nog steeds geen concert in Brussel aangekondigd en morgen kan ik presale tickets kopen voor Amsterdam.....of zou ik voor Dublin gaan.....maar om dan nog vliegtuig en hotel te vinden aan een mooie prijs roll.gif

maar eerste tour......gaaf! mbt wat je moet doen....tja....daar kan alleen jij over beslissen denk ik. maakt in principe niet uit waar je u2 ervaart....als jehet maar ervaart wink.gif hotelletje/vlucht boeken is maar bijzaak eigenlijk.altijd wel een goedkoop reiusje en slaapplek te vinden binnen europa.

en ik denk net als velen hier dat brussel nog wel komt hoor. kwestie van geduld hebben (en anders komen ze in 2010 weer eens langs)

succes met je keuze in ieder geval!

circuitbandit wrote:

eeeeh mag ik iets vragen ....

is t in amsterdam nou ook zo dat je bij t selecteren van je kaart, niet de uiteindelijke sectie (vak nummer) te zien krijgt ???

en dat t dus maar de vraag is waar je terecht komt ???

kan iemand die tribune kaarten heeft gekocht in de pre-sale, dit even ontkrachten of bevestigen ....

ik heb nog steeds de hoop dat je t vak te zien krijgt, en dan dus kunt accepteren of weigeren .....

hoi hoi

hoi paul!

ik heb geen kaarten gekocht maar ik meen idd begrepen te hebben dat je je plaatsen niet zelf kunt kiezen.... maar mischien beter om iemandd te vragen dievandaag wel aan het presalen is geweest wink.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...