Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

U2LAWoman

Leather

Recommended Posts

[quote name='caz63 wrote:


Celebrian']I just came across this beautiful sight on PLEBA....

 

Athens3910.jpg

 

....now that's what I call LEATHER!

OOH,I WANT ONE,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Wonder what you call that kind of leather? It has holes! I guess for proper ventilation!! ANyway..Bono does have a cute small azz! tongue.gif Anymore.....would be just too hard to handle! lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name='U2LAWoman wrote:


caz63 wrote:

Celebrian']I just came across this beautiful sight on PLEBA....

 

Athens3910.jpg

 

....now that's what I call LEATHER!

OOH,I WANT ONE,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Wonder what you call that kind of leather? It has holes! I guess for proper ventilation!! ANyway..Bono does have a cute small azz! tongue.gif Anymore.....would be just too hard to handle! lol

 

I'm guessing that it is for ventilation - leather is hot and so is the stage and so is the man in the leather - something is needed for letting out that hot air lol!!! But still with that he sweats - and he did that on me!!!  - sorry just had to mention that again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I guessed at a cemetry but didn't know it was Mozart's burial place. If i had known that and remembered that it was in Vienna, and i could have seen it when i was there - will have to do it next time!

Yeah, St Marxer Friedhof. Actually Vienna has got some seriously beautiful cemeteries (this one, that's the only one of its kind in the world, and the Zentral Friedhof). Mozart was buried in a mass grave actually, they managed to put a little memorial later (which isn't the tombstone Bono's staying at).

I know it sounds macabre, but I had a lot of fun visiting them, you should go if you have the chance. wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name='xalira wrote:


Zhivvy']I guessed at a cemetry but didn't know it was Mozart's burial place. If i had known that and remembered that it was in Vienna, and i could have seen it when i was there - will have to do it next time!

Yeah, St Marxer Friedhof. Actually Vienna has got some seriously beautiful cemeteries (this one, that's the only one of its kind in the world, and the Zentral Friedhof). Mozart was buried in a mass grave actually, they managed to put a little memorial later (which isn't the tombstone Bono's staying at).

I know it sounds macabre, but I had a lot of fun visiting them, you should go if you have the chance. wink.gif

 

Slightly macabre i guess, but i remember a few years ago spending an early sunday at pere lachaise cemetary. they are sometimes intriguing places to look around

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name='Zhivvy wrote:


U2LAWoman wrote:

caz63 wrote:

Celebrian']I just came across this beautiful sight on PLEBA....

 

Athens3910.jpg

 

....now that's what I call LEATHER!

OOH,I WANT ONE,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Wonder what you call that kind of leather? It has holes! I guess for proper ventilation!! ANyway..Bono does have a cute small azz!
tongue.gif
Anymore.....would be just too hard to handle! lol

 

I'm guessing that it is for ventilation - leather is hot and so is the stage and so is the man in the leather - something is needed for letting out that hot air lol!!! But still with that he sweats - and he did that on me!!!  - sorry just had to mention that again!

He did what on you??!! laugh.gif

 

Gawd, i'm so jealous! smokin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name='U2LAWoman wrote:


Zhivvy']

I'm guessing that it is for ventilation - leather is hot and so is the stage and so is the man in the leather - something is needed for letting out that hot air lol!!! But still with that he sweats - and he did that on me!!!  - sorry just had to mention that again!

He did what on you??!! laugh.gif

 

Gawd, i'm so jealous! smokin.gif

 

Well he was over the top of me wearing his leather - looked down at me sang to me and then as it was such a steamy moment sweated on my face - wink.gif

(my hubby still thinks i''m wierd for getting excited about that!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name='Zhivvy wrote:


U2LAWoman wrote:

Zhivvy']

I'm guessing that it is for ventilation - leather is hot and so is the stage and so is the man in the leather - something is needed for letting out that hot air lol!!! But still with that he sweats - and he did that on me!!!  - sorry just had to mention that again!

He did what on you??!!
laugh.gif

 

Gawd, i'm so jealous!
smokin.gif

 

Well he was over the top of me wearing his leather - looked down at me sang to me and then as it was such a steamy moment sweated on my face - wink.gif

(my hubby still thinks i''m wierd for getting excited about that!)

Perfectly normal reaction - hubby's just don't understand!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

6a00d83451580669e20120a7c16680970b-500wi
But sooooo funny!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Btw Zhiv that's a great pic of Bono's arse above, I just want to grab it and squeeze it, it's a credit to your photography skills to capture the essense of Bono's juicy arse!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Btw Zhiv that's a great pic of Bono's arse above, I just want to grab it and squeeze it, it's a credit to your photography skills to capture the essense of Bono's juicy arse!
That's not one of mine - but these are:

Vienna425.jpgVienna285.jpgVienna267.jpgVienna489.jpg055.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmmm I want to bite it...hardlaugh.gif

( *leaves for cold shower*)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmmm I want to bite it...hardlaugh.gif
( *leaves for cold shower*)
I know that feeling - roll on next saturday for more bum shots!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm soooo jealousalien.gif (but happy for you of course!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm soooo jealousalien.gif (but happy for you of course!)

Will take the bum shots just for you - and only think of you and take no enjoyment out of it!

I so hope that there are UK or ireland dates for you next year

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name='Zhivvy wrote:


Anjana']I'm soooo jealous
alien.gif
 (but happy for you of course!)

Will take the bum shots just for you - and only think of you and take no enjoyment out of it!

I so hope that there are UK or ireland dates for you next year

 

Your sheer altruism is admirable wink.giflaugh.gif.  You are a true friend!
I still think they'll do Ireland even if towards the end of the tour, I feel it in my water!  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name='Anjana wrote:


Zhivvy wrote:

Anjana']I'm soooo jealous
alien.gif
 (but happy for you of course!)

Will take the bum shots just for you - and only think of you and take no enjoyment out of it!

I so hope that there are UK or ireland dates for you next year

 

Your sheer altruism is admirable wink.giflaugh.gif.  You are a true friend!
I still think they'll do Ireland even if towards the end of the tour, I feel it in my water!  

 

in your water we trust, anjana!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name='Anjana wrote:


Zhivvy wrote:

Anjana']I'm soooo jealous
alien.gif
 (but happy for you of course!)

Will take the bum shots just for you - and only think of you and take no enjoyment out of it!

I so hope that there are UK or ireland dates for you next year

 

Your sheer altruism is admirable wink.giflaugh.gif.  You are a true friend!
I still think they'll do Ireland even if towards the end of the tour, I feel it in my water!  

 

It will be hard but just for you I will do it!

And i hope that there are Ireland dates - not just because i want to go to the show but because the fun we are going to have all finally meeting up!happy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name='Zhivvy wrote:


Anjana wrote:

Zhivvy wrote:

Anjana']I'm soooo jealous
alien.gif
 (but happy for you of course!)

Will take the bum shots just for you - and only think of you and take no enjoyment out of it!

I so hope that there are UK or ireland dates for you next year

 

Your sheer altruism is admirable
wink.giflaugh.gif
.  You are a true friend!
I still think they'll do Ireland even if towards the end of the tour, I feel it in my water!  

 

It will be hard but just for you I will do it!

And i hope that there are Ireland dates - not just because i want to go to the show but because the fun we are going to have all finally meeting up!happy.gif

 

 

Yeahhhh can you imagine us all meeting up there, poor Dubliners, but wooohooo for us!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

funny-pictures-cats-scratch-your-leather-furniture.jpg

 

 

Apologies for digressing on the leather theme in here but this made me laugh!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Made me smile too! As we only have the one cat but he does that to our furniture!

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name='Zhivvy wrote:


Anjana']
6a00d83451580669e20120a7c16680970b-500wi

But sooooo funny!

 

that little hat, the tongue....LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

funny-pictures-cats-scratch-your-leather-furniture.jpg

 

 

Apologies for digressing on the leather theme in here but this made me laugh!

Hahaha...that's very funny! Thanks for posting!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...