Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Hawkmoonnl wrote:

muis wrote:

lekker tukkie gedaan vanmiddag.....echt vast geslapen....heerlijk!!

Ben zo rond de klok van half vijf als een blok in slaap gevallen op de bank.........laugh.gif

Welkom Thuis Tina & Pascal

En ik was nog vergeten te zeggen, MARIAN GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG

vergeef me

Leuk dat mijn naam inmiddels vereerd wordt dmv een term. Houd 'm erin zou ik zeggen.

Tina en Pascal welkom terug, weer veilig thuis.

Denis, nogmaals ontzettend bedankt!

Ook ik ben te blond voor het overzicht geloof ik.

We zijn net thuis en ik ben KAPOT, het was een lange maar memorabele dag. Zal hem niet snel vergeten, absoluut niet.

Iedereen gefeliciteerd met zijn kaarten. Zoals ik het hier zag is toch iedereen goed geslaagd. Blij toe.

Dieder wrote:

Leuk dat mijn naam inmiddels vereerd wordt dmv een term. Houd 'm erin zou ik zeggen.

Ja zeker Dieder, hier kom je niet meer van af tongue.gif

Dieder, ik zou voor het ontwerp bovenaan gaan. Eigenlijk mis ik wel U2Start als naamsvermelding.

natasja wrote:

Juul wrote:

natasja wrote:

Ben geloof ik te blond voor overzichtje (net even gekeken op de mail)
image

Ik ook te blond
image
dus je bent niet alleen
imageimage

Ben blij dat ik niet de enige ben hahaha

pfffffffff daar drinken wij samen een biertje op :-)))

ha ha .. hier ben ik ook net wakker ... net op tijd om bob de jong te zien knokken voor brons ... dat was mooi !

dank voor de waarzitik link ! ik denk dat ze lekker achter de goal kruipen, maar dat is aan hunnie ...

ben best blij dat t erop zit ... en t begint langzaam door te dringen dat ik deze zomer heerlijk ga doen wat mijn hart me ingeeft, en dat is genieten van dejongens, en hun aanhang ...

dat eerrste en allerlaatste tshirt vind ik mooi ... al ben ik wat huiverig om met te hullen in teamkledij ... t feit dat ik er ben samen met 44000 anderen ismij team genoeg ... ha ha .... moet wel iedereen meezingen .....

ik was zelf van plan om dat marokkaanse teken over te trekken van de platenhoes ... maar daar gaat tijd genoeg voor komen ....

verder gaat de extra kaart voor amsterdam nu waarschijnlijk naar pico, die toch maar wel ----- ook naar t tweede concert wil .. ha ha ... eerst wilde ie niet,,,, nu twijffelt ie een beetje ... en overmorgen gaat ie zeker mee ....

nog maar 1 keertje .... mocht iemand niet weten wat ie met zijn extra veldkaart milan moet ...

ik wil daar graag naartoe, heb alleen nog niks te ruil, want de luitjes hiero gaan vast al naar de twee amsterdam concerten ... maar dan is t gemeld ... noumoet t nog gelezen worden ... ik ga nog wat muziekjes produceren, eens zien wat de synths me gaan vertellen vannacht ...

Howdy!

Ik kon het toch niet laten om nog bij te lezen hoor!

Wat een stress dag is het voor jullie allemaal geweest, maar voor de meesten toch een succesvolle. En dat terwijl ik een relaxed meiden dagje had omdat dedochter van mijn vriendin voor 5 maanden naar New Zealand gaat.

Maar ik heb wel aan jullie gedacht hoor. Ilona,nog bedankt voor je sms! (goh, was je wakker voordat de wekker af ging wink.gif)

Tina is ook weer in da house, welkom thuis!

Ik duik nu ook mn bedje maar eens in.

Sleep tight yall

Juul wrote:

Dieder wrote:

Ja zeker Dieder, hier kom je niet meer van af
tongue.gif

Hihi. we hebben allemaal wel wat hier!

veene1 wrote:

Juul wrote:

Dieder wrote:

Ja zeker Dieder, hier kom je niet meer van af happy.gif

BELANGRIJK BERICHT !!! De opzet van U2//FansUnited was en is nog steeds het met name beschikbaar stellen van kaartjes voor de normale kostprijs aan mensen diegeen kaartjes hebben weten te bemachtigen. De afgelopen dagen zijn wij overspoeld met honderden inschrijvingen en in verhouding bijna geen aanmeldingen van"Aanbieders" die dus nu na de start van de voorverkoop kaarten beschikbaar hebben. En dat is logisch achteraf, daar zijn we nu achter. Iedereen heeftheel enthousiast zich ingeschreven en nu wellicht zelf kaartjes. Van harte uiteraard, echter wij krijgen bijna geen terugkoppeling dat men inmiddels kaartjesheeft en dat gaat bergen werk schelen als wij die wel krijgen. U2//FansUnited heeft een korte evaluatie gehouden met enkelen en op advies van KANEfansunitedhad de site pas online moeten gaan, enkele dagen ná de verkoopdatum. We hebben dus besloten dat we eigenlijk 'opnieuw' gaan beginnen, hoe spijtig hetook klinkt maar dat maakt het wel wat makkelijker allemaal om te gaan 'matchen'. Vanaf zondagavond 15 maart 23.00 gaat de inschrijfmogelijkheid weeronline en vanaf dan zullen al dié berichten in behandeling worden genomen. Tot die tijd heeft men alsnog de mogelijkheid ons een berichtje te sturen dat zoekennaar een match komt te vervallen. Hierna beginnen we opniuwe met inventariseren. Eigenlijk is dus vanaf zondagavond 23.00 uur 15 maart, de website echt daarwaar die voor is: teleurgestelden proberen toch een kaartje te laten kopen welke de "Aanbieder" bij ons heeft aangemeld. Kaarten aanbieden tegenverkoopprijzen, dat kan natuurlijk altijd. GRAAG ZELFS !!! Het spijt ons, deze choas en enthousiasme hadden wij zelf ook niet verwacht. Informeer zoveelmogelijk mensen waarvan je weet dat ze niet via de Hyves aan onze website zijn gekomen, maar wél de aanvraag hebben ingediend. U2//FansUnited

Zooooo goedemorgen allemaal! Ben weer helemaal bijgelezen. Zit er een stuk rustiger bij als gistermorgen. roll.gif

Zo te zien heeft nagenoeg iedereen zijn/haar kaartjes weten te bemachtigen. Toch wel een prestatie! Wat een doffe ellende is die online kaartverkoop zeg. Benin een ochtendje 10 jaar ouder geworden. Wat liep die presale dan soepel zeg, dat was zo heerlijk.

Vooral het moment dat even voor 10 concert 1 in de verkoop ging, ik kon bestellen maar had al presale kaartjes natuurlijk. Daarna vanaf 10 uur steeds dieellendige rij poppetjes... mad.gif

Dus het wachten was op het 2e concert en wat duurde dat lang, steeds die poppetjes en soms erdoor komen...

Eerst een hele poos steeds maar 1 ticket per catagorie bij de 20e en toen het 10:35 was hier werd het 2e concert zichtbaar. Tenminste bij Mike, bij mij narefreshen steeds niet. Paniek bij mij dus "Hoe kan dat ik zie um niet, ik zie um niet!!!! Dat leek uren te duren maar het waren maar secondeshahaha..laugh.gif

En toen kwam ik er telkens heel simpel doorheen, maar steeds max 4 kaarten en we moesten er 5. Weer paniek dus, moet ik nu pakken wat ik pakken kan of niet?Twijfelen, nog een keer proberen toch maar doen dan??

Dus uiteindelijk kwam vak 102 als keuze met die 4 kaartjes aardige plaatsen dus, nou ja dan doen we maar die 4 we zien zo wel verder. Dat lukte, cc betalingliep goed en hoppa! 10:46 bevestigingsmail binnen van de bestelling die was dus gelukt. Vreugde bij de meiden hier, ze konden mee naar U2!!!! Jaaaaaa!

Nu kwamen er ineens weer 5 kaartjes beschikbaar steeds.... aaaaargggg. Maar toch maar 1 losse proberen. Ik kwam er steeds door als enige van de 5 mensen dieaan het proberen waren met ons. Telkens een vak ver van onze vak 102 kaartjes vandaan en ineens kwam er 1 kaartje vak 101 beschikbaar, doen ja of nee? Moedersbellen want daar was dat 5e kaartje voor.. doen ma? JA bianc doen... oke ik ga nu betalen Ideal deze keer...

De tancode kwam niet aan op mijn mobiel en ik maar wachten, weer leek het uren. Klikte op geen tan code ontvangen en zou gebeld worden dan, gebeurde meteen ener werd meteen weer opgehangen.... HELP is het mislukt???

Weer grote paniek en dus maar weer opnieuw proberen. Op het moment dat ik de betalingspagina weg klikte nadat bleek dat de backtoets indrukken me geenmogelijkheid gaf het opnieuw te proberen kwam de Tan per sms binnen.

Neeeeeeeee wat heb ik gedaan!!!!! o wat voelde ik me dom.

Met goede moed proberen weer en binnen enkele kliks kreeg ik weer 1 kaart en nu gewoon wél in vak 102 1 rij voor onze eerder bestelde kaartjes! Jaaaaa eenwonder! Betalen lukte ook dus we zaten gebeiteld het was gelukt!

Mijn ma helemaal over de rooie aan de bel, het was in orde we konden gaan met zijn alle!

De anderen die voor ons aan het proberen waren gebeld dat ze konden stoppen en er was even 5 minuten rust in de tent. Ineens hoor ik Mike die achter me zat ophet lappie... Bianca ik kan 4 kaartjes bestellen voor vak 113...

Wat? 113 dat zijn mooie plaatsen! Maar 4 daar hebben we niets aan en we hebben onze kaartjes al.

Toch zelf ook kijken en nu kon ik er 5 bestellen voor vak 112... eek.gif

O nee wat nu? Weer moeders bellen, snel vertellen hoe en wat, zal ik op jou naam inloggen nu ma en met jouw cc betalen nu dan kunnen we alsnog naast elkaarzitten allemaal!

Ik durfde ze niet meer te bestellen op onze naam, we hadden die 4 op onze naam gedaan en die losse op mijn moeders naam. Groen licht van moeders en dus die 5kaartjes ook besteld.

Pffffffffff nu was het helemaal klaar, en een super resultaat. Dat losse kaartje en de 5 kaartjes voor vak 112 daar heeft mijn moeder geen mail van gehad. Zestaan wel bij haar orderhistorie, betaald en in behandeling. Straks maar even kijken wanneer ik kan bellen hoe het zit daarmee.

Gistermiddag moest Chelsea afzwemmen voor haar B dus we hebben dubbel feest gehad. Gisteravond een heerlijk U2 DVD avondje gehad met de mensen waar we de 20een 21e happy.gif mee gaan, dochters blij, ma blij en wij blij. Mijn broertjeheeft ook veldkaartjes voor de 20e, die ook blij! Iedereen blij!

Nu is het afwachten tot alles binnen komt, eerst zullen de veldkaarten voor de 20e wel komen die zijn woensdag besteld. En ik ben pas echt gerust als ik zeallemaal in handen heb hier. Als klap op de vuurpijl kunnen we nu ook andere mensen blij maken met 2 veldkaarten die we over hebben en als het goed is 5tribunekaarten. In mijn omgeving zijn genoeg gegadigden geloof ik, maar we wachten nog even af met mensen dingen beloven wil ze eerst in handen hebben hier.

Pffff wat een lang verhaal he? Ik moest het even van me afschrijven hoor, ben nog steeds niet helemaal bijgekomen!

Wij hebben ook een paar kaarten zonder bevestigingsmail, maar wel in de orderhistorie en op de printer. Dus dat komt vast goed.

Ik denk dat het ook wel goed zit maar toch maak ik me een beetje zorgen,aard van het beestje hoor moet me altijd wel ergens druk om maken. Vind het wel raardat wij wel een bevestigingsmail hebben gehad en mijn ma voor die beiden bestellingen niet.

En dan ook nog eens de kaarten voor de 20e waar ik wel mail van heb maar die staat weer niet bij mijn orderhistorie. (las al dat meer mensen dat hadden diezich voor de presale al bij eventim hadden geregistreerd)

Ben pas echt gerust als alles binnen is hier.

Chelyn wrote:

Ik denk dat het ook wel goed zit maar toch maak ik me een beetje zorgen,aard van het beestje hoor moet me altijd wel ergens druk om maken. Vind het wel raar dat wij wel een bevestigingsmail hebben gehad en mijn ma voor die beiden bestellingen niet.

En dan ook nog eens de kaarten voor de 20e waar ik wel mail van heb maar die staat weer niet bij mijn orderhistorie. (las al dat meer mensen dat hadden die zich voor de presale al bij eventim hadden geregistreerd)

Goeiemorgen allemaal:-) bij de presale hoefde je ook niet in te loggen, dus dat kan gewoon ook niet bij je orderhistorie staan. Heb voor de gewoneverkoop gisteren toch maar e-tickets gedaan........wat je hebt dat heb je:-))

Ik had het zelfde. Ik heb een mail gestuurd naar Eventim. Die hebben het heel snel opgelost.

Chelyn wrote:

Ik denk dat het ook wel goed zit maar toch maak ik me een beetje zorgen,aard van het beestje hoor moet me altijd wel ergens druk om maken. Vind het wel raar dat wij wel een bevestigingsmail hebben gehad en mijn ma voor die beiden bestellingen niet.

En dan ook nog eens de kaarten voor de 20e waar ik wel mail van heb maar die staat weer niet bij mijn orderhistorie. (las al dat meer mensen dat hadden die zich voor de presale al bij eventim hadden geregistreerd)

Haha ja zo is het wel, printer hier is kapot, niet aan gedacht om even een nieuwe te halen voor gister.

Klopt idd wat je zegt over het niet hoeven inloggen, dus het kan er idd niet bij staan. heb de bevestiging van de presale kaarten en het is betaald dus het zitwel goed. :)

@ Uniek, ik zal straks ook eens een mailtje sturen naar eventim. wink.gif

Chelyn wrote:

Het zal vast goed zitten maar ik snap je wel....ben ook altijd zo'n stresskip met dit soort dingen hahahaha. Anders mail je ze morgen toch even om na tevragen of het goed zit ?? Ik heb met m'n presalekaarten ook dat ze niet in de orderhistorie staan en toen in eerste instantie niks van m'n ccafgeschreven was heb ik ook maar ff gemaild. Kreeg eerst een standaardmailtje terug (waarvan ik nog schrok want daarin staat dat als er niks in jeorderhistorie staat je zo snel mogelijk moet proberen opnieuw kaarten te bestellen) maar het was al 's avonds laat en de volgende dag kreeg ik een mail datm'n order gewoon verwerkt was !

zo is het pas echt opgelucht ademhalen als alles op de deurmat valt:-) Maar heb er wel vertrouwen in dat het goed komt:-).

Toch wil ik nog wel ff kwijt...........dat zowel deze presale en toch ook de gewone verkoop soepeltjes is verlopen. Dat je soms een wachtrij krijgt of erafwordt gekickt is wel frustrerend.............maar ja wat wil je met een zo'n 120.00 malloten die allemaal op het zelfde moment proberen in te loggen of tebellen:-)))) volgens mij is daar geen server tegen opgewassen. Heb mezelf verbaasd gisteren over mensen in de omgeving die kaarten wilde hebben en denken datdit "zomaar" even gaat. Niet even erin verdiepen waar kaarten besteld kunnen worden en wat ze gaan kosten en hoe je je kunt voorbereiden op zo'nverkoop........maar ja zal wel aan mij liggen:-).

Allemaal een mooie zondag.........heb hubbie beloofd een redelijk U2 vrije dag te hebben:-))

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.