Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

ach, dan is hij je vast heeeeeel erg dankbaar :-)

of gewoon goed opgevoegd :-))

mogge ilona! stress nog een beetje om te houden?

succes allemaal !!!

helaas zitten wij op dat moment met een drankje op het strand ergens in griekenland

dus op dit moment ga ik me niet druk maken om kaartjes in nl

misschien ergens anders .......:D

groetjes syl en alex

Mijn manlief is net naar zijn werk vertrokken om daar achter de pc te gaan, mijn vader heeft al 25 keer gebeld vanmorgen, ook hij zit er klaar voor, mijnvriendin heeft instructies en gaat er ook voor, voorts gaan mijn twee kids via de telefoon.

De koffie staat te pruttelen, benderklaarvoorbenderklaarvoorbenderklaarvoor.

Das lief van hem Ilona;-) Hier zijn alle mannen de deur uit........is ook lekker rustig trouwens:-) ben van schrik weer gaan roken.....mmmmmmmm niet zo blijmee maar goed vanavond maar weer uitdrukken de laatste:-))

tijopi wrote:

Mijn manlief is net naar zijn werk vertrokken om daar achter de pc te gaan, mijn vader heeft al 25 keer gebeld vanmorgen, ook hij zit er klaar voor, mijn vriendin heeft instructies en gaat er ook voor, voorts gaan mijn twee kids via de telefoon.

En ik zit ook klaar voor je,was je ff vergeten..........

Live nationsite klikt nu nog als een tierelier trouwens:-))) helaas nog geen kaartjes:-)

Goeiemorgen allemaal!

Ik hoop vooral dat mijn internetverbinding het blijft doen... gaat er nog wel eens uit :-S

Draadloos internet, zou ik zelf niet voor gekozen hebben, maar ja, was er al...

Succes allemaal straks!

U2 4ever wrote:

tijopi wrote:

Mijn manlief is net naar zijn werk vertrokken om daar achter de pc te gaan, mijn vader heeft al 25 keer gebeld vanmorgen, ook hij zit er klaar voor, mijn vriendin heeft instructies en gaat er ook voor, voorts gaan mijn twee kids via de telefoon.

En ik zit ook klaar voor je,was je ff vergeten..........

Bedankt hoor, was niet tot mijn verdwaast U2 brein doorgedrongen dat je dat zou doen!!

mooie tijd voor een maagpatient: geen oog dicht gedaan, zenuwen gieren door mijn lijf en mijn maag krampt alsof hij aan het breakdancen is......

nog een uur.........heel lang uur...........en dan maar hopen dat alles blijft werken.......

heb zo'n hekel aan dit soort dagen: zo vroeg en nu al weten dat je dag 2 kanten op kan => vreugde of verdriet.

bajanssen wrote:

mooie tijd voor een maagpatient: geen oog dicht gedaan, zenuwen gieren door mijn lijf en mijn maag krampt alsof hij aan het breakdancen is......

nog een uur.........heel lang uur...........en dan maar hopen dat alles blijft werken.......

heb zo'n hekel aan dit soort dagen: zo vroeg en nu al weten dat je dag 2 kanten op kan => vreugde of verdriet.

Vergeet het hart niet.....Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben.roll.gif

Goedemorgen , ben zo blij dat ik de situatie hier in Cape Canaveral II niet hoef uit leggen, ben net de UPC helpdesk in mijn eentje hier! ;-) Laptops, PC,telefoon, pasjes. En zit er klaar voor, mannen de deur uit naar voetbal, net ontbijt achter de kiezen....die geen pijn meer doet (JOEPIE!), kopje thee is ookal op.....zucht.....SUC6 allemaal!!!!!!!

muis wrote:

zijn ze een onderzoek aan het doen juul???

dekbed ivm misdrijf??

2 pcs aan, firefox en explorer.....

rest nog ff bij elkaar zoeken....:-)

Ik denk van wel anders graven ze niet zo diep.

En ik ben helemaal ready voor de ticketverkoop. Succes allemaal.

JessLS wrote:

alle lijnen zijn al bezet bij Eventim..........?

Net even gebeld, positie 31 in de wachtrij had ik... ze zitten dus nu al te wachten.

Nog ff snel geplast....en nieuwe thee ingeschonken....laat maar starten! HELPPPPPPPPPPPP!

Chelyn wrote:

JessLS wrote:

Net even gebeld, positie 31 in de wachtrij had ik... ze zitten dus nu al te wachten.

Da's mooi! Nummer 31////

Ik krijg door alle lijnen bezet, verzoek oproep enige tijd uit te stellen......tsssss!

JessLS wrote:

Chelyn wrote:

JessLS wrote:

Da's mooi! Nummer 31////

Ik krijg door alle lijnen bezet, verzoek oproep enige tijd uit te stellen......tsssss!
Serieus, ik had dan echt mazzel was er in 1 x door maar ik moet het 2e concert natuurlijk hebben dus heb opgehangen... frown.gif

nr 3.......gaan zeker vertellen dat ik terug moet bellen....ik ben door...? owww

hahahahaha errug grappig op deze manier de wachtrij te kunnen volgen JessLS!

zet hem op!!!

ik hang nog steeds....hoop niet te lang...en zeker niet tot 10.00 uur.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...