Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

LiveNation geeft nu ook 2e concert aan....

maar ik ben al een uur fulltime aan het proberen... al tig keer bij de winkelwagen geweest en dan eruit gekickt worden...

mad.gif

ik kom er keer op keer doorheen, maar kan ivm beperkte bankrekening niet onbeperkt bestellen :(

hans444 wrote:

cin73 wrote:

Wat balen is dit zeg. In de presale ging het van de week veel beter.

Ik moet nog 1 veldkaart voor een vriendin, maar dat zal er wel niet meer inzitten.

Ben al een keer of 3 bij de winkelwagen geweest en er steeds weer uitgegooid.

Dat is al beter dan 50 minuten lang elke keer in de wacht rij
image

Dat is waar, maar je hebt er niets aan

vanHalen wrote:

Wow! Eindelijk gelukt! Werd er steeds uitgegooid, maar heb toch de 2 zitplaatsen rang 2 weten te bemachtigen. Hè, hè. Duurde wel een half uur, toch anders dan

de presale! Succes nog allemaal! Hopelijk komt iedereen erdoor. Groetjes, Simone

YEAH!!!!!!!!!!!!!!!! Veldkaarten voor beide dagen!!!!!!!!!!!!!!! WOOOOOOHOOOOOOOOO!!!! Ik ben blij!!!!!!! :-))))))

het kostte mij enige hartverzakkingen, maar we hebben we! ZUCHT......en nu weer even rust!

2x 4 veldkaarten....WOWOWOW!!!

Nu kijken of ik ergens kan ruilen :)

Wel apart trouwens, alle reacties hier, want ik kom er de hele tijd al gewoon door (nu nog steeds)..en kan verversen om andere stoelen/plaatsen tekiezen...raar verhaal :s

superbeem wrote:

2x 4 veldkaarten....WOWOWOW!!!

Nu kijken of ik ergens kan ruilen
:)

Wel apart trouwens, alle reacties hier, want ik kom er de hele tijd al gewoon door (nu nog steeds)..en kan verversen om andere stoelen/plaatsen te kiezen...raar verhaal :s

ja, 1 uur in de rij al hier... Heb 4 of 5 goedkoopste zitplaatsen nodig voor show 2

Goed dat je kaarten hebt!

hmmm, snap er ook nik van.

3 Sites open staan, constant tot winkelwagen, dan lig ik eruit.

Heb bij geen van de half geslaagde pogingen kans om veldkaarten te kopen..

marliesijsvelt wrote:

hmmm, snap er ook nik van.

3 Sites open staan, constant tot winkelwagen, dan lig ik eruit.

Heb bij geen van de half geslaagde pogingen kans om veldkaarten te kopen..

Welke browser heb je...Mozilla?

Ik ben wel blij dat ik zelf al kaarten in de presale heb gekocht. Maar wil er nog steeds 1 voor een vriendin. Heef iemand er 1 over??

welke browsers en sites/links gebruikten de mensen die kaarten hebben kunnen kopen vanochtend?

Yeah! Een vriend in Mexico heeft de 4 kaarten voor show 2 net gekocht voor ons :-)

word van wachtrij naar wachtrij gezet, heb al 3 keer kaarten in mijn mandje gedaan en als ik dan bestel druk ben ik weer weg en weer alles kwijt..........

volgende keer gewoon via het postkantoor, dat werkt eerlijker.

als iemand toevallig nog 2 veldkaarten voor amsterdam over heeft.....

Ik denk dat het vele voor jullie allemaal wel gelukt is - als ik zie hoeveel kaarten er nu worden aangeboden op Marktplaats !!!!

Onefly wrote:

Ik denk dat het vele voor jullie allemaal wel gelukt is - als ik zie hoeveel kaarten er nu worden aangeboden op Marktplaats !!!!

Is het weer zover? pfftt...krijg je toch wat van, van die handelaren. En mensen die écht naar U2 willen...die krijgen geen kaarten voor een decentpricemad.gif

Gelukt!!!!!!!!!!!roll.gif

Vriendin van mij heeft 4 veldkaarten voor de 21e gekocht, ik heb ook nog 2 veldkaarten voor de 21e kunnen halen.

Ik stond dus constant op de site voor alleen 20 juli... en maar wachten tot de 21e erbij zou komen.... tja daarvoor moest ik natuurlijk op de beginpaginazijn... lol! stress stress maar nu weet ik hoe het werkt.

En ik heb minstens 2 kaarten over, waarschijnlijk meer. Zou graag willen ruilen voor mensen die straks kaarten voor Dublin over hebben. En waarschijnlijk hebik dan nog wat over voor mensen die niets hebben.

Yesss,gelukt!!!

Eindelijk erdoorheen.

Er zijn nog zitplaatsen,staanplaatsen word moeilijker.

Liseth wrote:

Gelukt!!!!!!!!!!!
image

Vriendin van mij heeft 4 veldkaarten voor de 21e gekocht, ik heb ook nog 2 veldkaarten voor de 21e kunnen halen.

Ik stond dus constant op de site voor alleen 20 juli... en maar wachten tot de 21e erbij zou komen.... tja daarvoor moest ik natuurlijk op de beginpagina zijn... lol! stress stress maar nu weet ik hoe het werkt.

En ik heb minstens 2 kaarten over, waarschijnlijk meer. Zou graag willen ruilen voor mensen die straks kaarten voor Dublin over hebben. En waarschijnlijk heb ik dan nog wat over voor mensen die niets hebben.

ik zou er anders ook graag 2 voor amsterdam overnemen als dat kan. kan helaas niks ruilen........

weet iemand wanneer je nu wel of niet met verversen. Wordt er een beetje gek van, gaat de teller van 30 seconden lopen en wordt je weer geadviseerd later terugte komen. Moet je dan verversen?? Kon op gegeven moment kaarten bestellen en kwam ik weer in de wachtrij terug. Wordt er een beetje knetter van....

Raar trouwens, de ene keer kan je max 2 kaarten veld halen, dan 4, dan 6... weet iemand wat je maximaal mag hebben voor ze je order cancelen? anders probeer ikhet nog even voor wat mensen hier.

weet iemand dat? sta nu in de winkelwagen voor 4 kaarten, kan dat nog als ik er al 2 heb?

Liseth wrote:

weet iemand dat? sta nu in de winkelwagen voor 4 kaarten, kan dat nog als ik er al 2 heb?

Ja, dat kan. Maar ik zou - als je eenmaal in de winkelwagen bent - geen risico meer nemen ;-)

erjoma wrote:

Yesss,gelukt!!!

Eindelijk erdoorheen.

Er zijn nog zitplaatsen,staanplaatsen word moeilijker.

Zijn de 'normale' rang 3 veldkaarten nu ook GA kaarten, of staan die apart? Hoe zit dat nu?

Want daar heb ik niets van gezien in de pre-sale en in de general sale vandaag...

Zo hehe... het kost even wat moeite, maar dan heb je ook wat!

4 veldkaarten voor de 21.... Whoei!!!!!

Wel per 2 gekocht, ene ingang J, andere ingang G... maar goed dat valt te overzien!

Pfff.... nu even ontbijten....

Iedereen congrats met jullie kaarten!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...