Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Dit stond OOK in de mail van eventim:

Ook kunt u bellen met ons callcenter:

0900 - 1010 2020 (€ 0,45 p/m)

Ma. t/m Za. 09.00 - 21.00 uur

Zondag 10.00 - 18.00 uur

Madsm wrote:

JR01 wrote:

adanja wrote:

Even tussendoor.

Hebben jullie dit al gezien?

Haha, ze gebruiken daar het plattegrondje van de Arena dat ik woensdag in elkaar geflansd heb....

Dat zag ik ook!
Was hem ook al ergens anders tegen gekomen maar weet ff niet meer waar dat nou was smile.gif

Jeetje mensen wat gaan jullie snel, 14 pagina's in een ochtendje.. waar eindigt dat vanavond?

Ik mag wel een dagelijks u2.com leesuurtje in gaan lassen anders blijf ik helemaal niet op de hoogte van het reilen en zeilen hier.

Iedereen al klaar voor morgen? Heb er een hard hoofd in maar we gaan ons stinkende best doen hier.

Morgenmiddag 1 van de meiden afzwemmen voor haar B, dus het is sowieso feest morgen maar ik hoop op een dubbel feestje!

hanshe wrote:

De dame leek me een beetje onervaren moet ik zeggen. Zij leek nauwelijks op de hoogte van het gekkenhuis dat morgen los gaat barsten. Ik heb haar sterkte gewenst, veel sterkte.

Zal ze inderdaad wel nodig hebben. Moet er niet aan denken dat ik daar morgen telefoniste zou zijn !!!

natasja wrote:

hanshe wrote:

De dame leek me een beetje onervaren moet ik zeggen. Zij leek nauwelijks op de hoogte van het gekkenhuis dat morgen los gaat barsten. Ik heb haar sterkte gewenst, veel sterkte.

Zal ze inderdaad wel nodig hebben. Moet er niet aan denken dat ik daar morgen telefoniste zou zijn !!!

Nou ik zou wel willen, als eerste voor mezelf kaartjes veilig stellen en dan de rest..... embarassed.giftongue.gif

Ja Chelyn.....zo gaat dat hier vaak en zeker in deze tijden hahahaha.

Leuk afzwemmen voor B !! Mijn oudste heeft een paar weken terug haar A gehaald....1 groot feest natuurlijk en nu hopen dat ze voor de zomervakantie nog haar Bheeft smile.gif !

natasja wrote:

hanshe wrote:

Lijkt mij helemaal top:-) mensen blij maken..........denk dat zodra er geen tickets meer zijn....het bandje erop gaat!

spanish eyes girl wrote:

Maak je borst(en) maar nat Chelyn. 50 pag's of meer per dag is géén uitzondering!!!

Sowwww pfoe hoop dat ik het een beetje bij kan houden dan, ik ga mijn best doen!

Ik zal die borsten dan maar flink nat maken. roll.gif

Chelyn wrote:

natasja wrote:

hanshe wrote:

Nou ik zou wel willen, als eerste voor mezelf kaartjes veilig stellen en dan de rest..... smile.gif

hoop ook dat ze capaciteit genoeg hebben want om 10:00 zal het een gekkenhuis zijn. Waarschijnlijk, als na 30 minuten de stof is opgetrokken, zijn er geenkaarten meer over en zitten al die telefonistes in de ziektewet.

natasja wrote:

Ja Chelyn.....zo gaat dat hier vaak en zeker in deze tijden hahahaha.

Leuk afzwemmen voor B !! Mijn oudste heeft een paar weken terug haar A gehaald....1 groot feest natuurlijk en nu hopen dat ze voor de zomervakantie nog haar B heeft
smile.gif
!

Logisch ook, normaal in deze tijden had ik juist zeer weinig de computer aan. Enkel U2 dvd's kijken en cd's luisteren en me alvastvoorbereiden op de nacht bij het postkantoor. Dan enkele maanden in een bizarre U2 roes leven tot het zover is.

Maar we moeten mee gaan met de tijd he... dus hier zit ik dan achter de PC met natuurlijk wel U2 aan op de achtergrond. wink.gif

Ja leuk he, ze is doodzenuwachtig (net haar moeder dus).

Nog gefeliciteerd met het A dimploma van je zoon of dochter !! Toch een mijlpaal he.

Onze jongste is flink bezig voor haar A, gaat na een lange tijd nu wel goed. Eindelijk zonder kurkjes.

Willy! fijn dat lotte weer thuis is en dat ze er zo makkelijk over heen kan stappen. ik duim voor een goede uitslag hoor!

Maar nu...................

gisterenavond had ik echt het gevoel dat het weer helemaal goed kwam met ons draadje

heb nu toch weer het gevoel dat dat niet zo is.

ja, het lijkt hier wel een chatbox. maar een avondje op dit draadje geeft mij vaak het gevoel dat ik met vrienden een gezellige avond in de kroeg heb doorgebracht (nou weet ik gelijk waarom ik daar niet meer zoveel kom wink.gif)

als iemand dat niet leuk vind: je hoeft hier niet te komen of te blijven. het is hier geen hotel california!

ik ben al die jaren dat ik hier kom heel trots op ons forum, we zeiken elkaar niet af, in tegendeel! we delen lief en leed met elkaar. ik heb hiervriendschappen gemaakt waarvan ik hoop dat ze mn hele leven mee gaan.

vind je ons niet leuk, ga dan ergens anders naar toe, je mag echt zelf die keuze maken hoor, hoef je niet eerst aan ons te vragen, maar laat ons gewoon lekkeronze gang gaan hier op onze 'chatbox'!

wth.gif

Chelyn wrote:

Ja leuk he, ze is doodzenuwachtig (net haar moeder dus).

Nog gefeliciteerd met het A dimploma van je zoon of dochter !! Toch een mijlpaal he.

Onze jongste is flink bezig voor haar A, gaat na een lange tijd nu wel goed. Eindelijk zonder kurkjes.

Ik heb 2 dochters....één van 2 en een half en één van bijna 6. Inderdaad een mijlpaal !! En die zenuwen ja.....had er gelukkig pas op het momentzelf een beetje last van dus kon ik tot die tijd alles uit de kast halen om haar gerust te stellen wink.gif Bij ons werken ze niet met kurkjes maar zou af en toe willen dat ze het weldeden (tijdens die dipmomenten toen het diep ineens eng was bijvoorbeeld)

veene1 wrote:
Willy! fijn dat lotte weer thuis is en dat ze er zo makkelijk over heen kan stappen. ik duim voor een goede uitslag hoor!

Maar nu...................

gisterenavond had ik echt het gevoel dat het weer helemaal goed kwam met ons draadje

heb nu toch weer het gevoel dat dat niet zo is.

ja, het lijkt hier wel een chatbox. maar een avondje op dit draadje geeft mij vaak het gevoel dat ik met vrienden een gezellige avond in de kroeg heb door gebracht (nou weet ik gelijk waarom ik daar niet meer zoveel kom smile.gif Je haalt me de woorden uit de mond. Ik geloof wel dat we eenpaar leuke nieuwe aanwinsten bij de club hebben by the way wink.gif

natasja wrote:

Ik heb 2 dochters....één van 2 en een half en één van bijna 6. Inderdaad een mijlpaal !! En die zenuwen ja.....had er gelukkig pas op het moment zelf een beetje last van dus kon ik tot die tijd alles uit de kast halen om haar gerust te stellen
wink.gif
Bij ons werken ze niet met kurkjes maar zou af en toe willen dat ze het wel deden (tijdens die dipmomenten toen het diep ineens eng was bijvoorbeeld)

Wat leuk ook 2 meiden! Ashlyn van ons is bijna 6 (2-4 is ze jarig) en Chels is alweer 8. Zij is laat begonnen met zwemmen, had niet gerekend opeen wachtlijst van 2 jaar hier. eek.gif

Ashlyn is al anderhalf jaar bezig maar had er zeker het eerste jaar helemaal geen zin in, nu moet ze wel zonder kurkjes om en gaat het stukken beter.

Dus bij jullie beginnen ze meteen al zonder drijfmiddelen om? Lijkt me doodeng maar gaat denk ik wel stukken sneller...

hmmm een quote verwijderen lukt me niet helemaal zie ik, blijft er een hokje over. Moet nog even uitpluizen hoe alles werkt hier..

Yra66 wrote:

Heb net ff op de milaan site gekeken.........duurste tickets zijn er alleen nog maar. Heeft iemand hier al een tweede datum voor gezien?

Yvonne, ben je nog op zoek naar tickets Milaan dan? Ik heb 2 veldkaarten over die ik wil ruilen.....Dublin of Cardiff.....of Amsterdam als dat morgen nietlukt!....

Vind ik ook hoor, stoor je je ergens aan.....ga dan iets anders doen......Heb net ff mijn cc overzichtje bekeken op inet:-) Joepie ook bij mij staan dekaartjes erop:-) bedankt voor de tip. Ga ik toch weer iets rustiger slapen vanavond!

dennishendrix wrote:

Heb vanacht geprobeerd Milaan kaarten te krijgen. Alles ging goed, tot de betaling. Er stonden 2000 man in de queue om te betalen.

Na 10 minuten werd de sessie idle, wat erg vervelend was.

Groet,

Dennis Hendrix

Hoi Dennis,

ook voor jou: ik heb 2 verdkaarten Milaan over voor 7/7 dus als je wil ruilen voor Dublin, Cardiff of als ik morgen niets kan kopen, Amsterdam......hoeft niet,mag wel :-)

JessLS wrote:

Yra66 wrote:

Heb net ff op de milaan site gekeken.........duurste tickets zijn er alleen nog maar. Heeft iemand hier al een tweede datum voor gezien?

Sorry ben niet echt op zoek naar Milaan, of ik moet een leuk prijsje winnen in de loterij:-) was gewoon ff nieuwsgierig hoe het daar ging en of ze ook voor Milaan een 2e concert zouden afkondigen! Gewoon ff benieuwd voor morgen, hoe snel en of ze een 2e concert in A'dam gaan aankondigen.

Yvonne, ben je nog op zoek naar tickets Milaan dan? Ik heb 2 veldkaarten over die ik wil ruilen.....Dublin of Cardiff.....of Amsterdam als dat morgen niet lukt!....

Chelyn wrote:

Wat leuk ook 2 meiden! Ashlyn van ons is bijna 6 (2-4 is ze jarig) en Chels is alweer 8. Zij is laat begonnen met zwemmen, had niet gerekend op een wachtlijst van 2 jaar hier. wink.gif

Ze beginnen hier het eerste halve jaar in een heel ondiep bad en dan eerst een beetje rennen en hinkelen en achteruit lopen door het water en dan voorzichtigmet neus en mond onder water. Soms gebruiken ze van die uhm......tja, lange strengen die ze onder de oksels kunnen doen (geen idee hoe die dingen heten hahaha)maar in principe zijn hulpmiddelen hier uit den boze !

JR01 wrote:

Op zich gingen al die biersoorten wel goed samen hoor, maar heb redelijk doorgedronken tussen 19.00 bij de Griek en 02.00 vannacht toen ik weer thuiskwam.

En ik ben tenslotte ook de jongste niet meer! (commentaar op deze zin is echt niet nodig lieve vrienden, hahaha)

LOL:-) Geen commentaar!

snow patrol is support act in Gothenburg and Milan I just read somewhere

ingelke wrote:

snow patrol is support act in Gothenburg and Milan I just read somewhere

Duh nu mail ik ook nog in het Engels... zit op mn werk , engelstalig hier dus dat zal het wel zijn...

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...