Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

muis

DEEL 6 DUTCH TREAT

Recommended Posts

saskia67 wrote:

cybermier wrote:

Veldkaarten Berlijn zijn ook uitverkocht!!!

Gaat dan wel rap zo he. Echt wel sneu voor wie het niet in de gaten had
image
Maar, mogelijk gaat het nu om % van elke catagorie in deze pre-sale - en is de rest voor morgen 9 uur.

Wat zou er loos zijn, word steeds van de site gegooid, loopt niet erg soepel....

DT is heropend! hihi.

Goedenavond!

We kunnen weer naar huis?! Dat is goed nieuws! Of niet... Ben eigenlijk altijd wel van de vakanties....

Ten eerste de groeten aan de "venloper", zelf ook aan mee gedaan. Zojuist zag dat er weer staanplaatsen beschikbaar waren voort gelsenkirchen..

so cruels wrote:

Ten eerste de groeten aan de "venloper", zelf ook aan mee gedaan. Zojuist zag dat er weer staanplaatsen beschikbaar waren voort gelsenkirchen..

En lekkere tijd gelopen? Verder zitten wij nu in de afdeling clubs> dutch thread

nu2fer wrote:

extra accountje dus
:)
als ik nog moet wachten tot mijn
probleem opgelost is dan zitten we hier nog tijdens de rollator tour....
tongue.gif

Ja het is een beetje waardeloos dat we nog steeds met dan probleem zitten. Ik betaal toch, dan wil ik ook op het forum kunnen komen :-(

Ze laten er ook niks meer over horen (wsch te druk met presale problemen)

helemaal mee eens Tom....

ik heb de laatste week iedere dag dezelfde bericht gestuurd via "Help" maar helaas gen enkele piep vanuit hun richting....niet eens een bevestigingdat ze mijn bericht ontvangen hebben. ik zal dat ook gewoon blijven doen want ja....mijn orginele account probleem is nog steeds niet opgelost.... misschienook een idee om iedere dag gewoon dezelfde bericht te sturen? geen idee of het nog wat oplevert maar wij zijn geduldig genoeg geweest dacht ik zo.....

ik hoop dat ze eindelijk eens een keer wakker worden in ieder geval en ik kom nog wel langs hier hoor...

zo...de boel is idd gelijk verlaten hier....

maare......DUBLIN 3 is binnen!!!! ging weer errrrrrrrrrrrrrg makkelijk!

Oh, ik moet terug?

Juul wrote:

so cruels wrote:

En lekkere tijd gelopen? Verder zitten wij nu in de afdeling clubs> dutch thread

Ben niet zo handig met forums. .Weet dus niet precies waar dit bericht terecht komt!??

Maar.... de venloop ging wel goed ja. Ik heb dit jaar 10 km (43:29) gelopen ivm wat slepende blessures de laatse maanden. Halve marathon zat er daar door nietin..De venloop blijft een geweldig feest en uniek in zijn soort..

Zo....ik blij dat het gestress met kaartjes weer voorbij is.. even rust.. tegen de tijd dat ze komen begint het dan weer opnieuw..

Yes! We're going home!

vroeg me al af wie nu2fer was, kreeg een mailtje dat ie mn vriendje wilde worden!

Nou ga even mn koffers in pakken en dan zie ik jullie thuis weerroll.gif

Dus iedereen is verhuisd naar het andere gedeelte? Dan neem ik maar bij deze afscheid, dat is wel een hoop minder leesvoer (tot ze m`n username gefixt hebben)

T0M01 wrote:

Dus iedereen is verhuisd naar het andere gedeelte? Dan neem ik maar bij deze afscheid, dat is wel een hoop minder leesvoer (tot ze m`n username gefixt hebben)

Heb je dan ook problemen met je originele username Tom?

Jep, vanwege het mooie trademarklogo in mijn (originele) naam kom ik er mooi niet meer in...

schiet idd niet op tom :-(

ik stuur nog steeds iedere dag mijn probleem naar de customer service via de help formulier. ik las net dat er meer "techs" aangenomen zijnondertussen om de problemen te verhelpen dus hopelijk duurt het niet al te lang meer....het heeft uiteraard al veel te lang geduurd natuurlijk.....

ff en update in ieder geval:

de nu2f zal bij bijna iedere europese concert vertegenwoordigd zijn (behalve sheffield)

voorverkoop zagreb was een ramp

en eigenlijk weet ik het ook niet meer omdat ik niet veel tijd heb gehad om bij te lezen.

ik hoop in ieder geval van harte dat je gauw weer toegelaten wordt!

na een drukke periode op mijn werk eindelijk weer tijd voor de echt belangrijke zaken.
Mooi om te zien dat er nog steeds druk kaarten gekocht worden voor concerten all over the world. Nog leuker om te lezen hoe mensen helemaal gelukkig zijn methun kaarten voor concert #17 alsof het de kaarten voor hun eerste concert zijn.
Bij mij blijft het bij 1 concert dit jaar en ik heb er echt heel veel zin in. Nog een dikke 3 maanden wachten maar met in die tijd 3 weken op vakantie komt datwel goed.
Ben wel benieuwt wie in het voorprogramme komt de 21ste

Bart

morries!

had vanochtend geen internet verbinding.

gelukkig is alles weer gefixed nu!

volgens mij heb ik het gevonden we stonden bij jullie in de rij voor brussel gisteren groeten uit zeeland

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.