Sign in to follow this  
gloria002

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

a propos Denis, in datzelfde interview wist meneer iers bier ook te melden dat de concerten in z'n hoofdstad op 24, 25 en 27 juli zouden plaatsvinden. wijhebben ons hotel herboekt naar 23 tem 28 juli en meteen ook maar de vluchten geboekt. beetje een risico maar omdat het toch kopte met wat ad vertelde naz'n telefoontje aan het stadion hebben we de boel toch maar vastgelegd. In het ergste geval mis is het eerste concert. maar ik zou niet graag weer hetlaatste concert missen zoals in 2005. en numaar hopen dat brussel niet de 28ste is anders kan ik rechtstreeks van de luchthaven naar de Heizel kassen.gezellig!! (NOT!)

probleem is dat wij bij de aankondiging van de data ergens op de pistes zullen zitten en ik wil niet het risico lopen dat alles vol zit tegen dat ik onlinegeraak. en ik ben nu ook weer niet van plan om m'n skivakantie in de chalet door te brengen omdat je niet weet of die data 's ochtens of 's avondsaangekondigd worden en ik niet de hele dag kan zitten wachten.

timing sucks!

muis wrote:

donderdag 12 maart misschien voorverkoop NL???

en zaterdag 14 maart dublin en belgië tegelijk????

15 maart is op een zondag namelijk.....

croke park. zo goed als zeker!!!

hoe dichterbij de ticketverkoop, hoe hopelozer ik het vind worden.....hahaahahahaha....

adje, patries, natasja en tina al vliegtickets voor dublin....en jij denis???

denk dat willy en ik maandag gaan boeken.....hahahahah

waar haal je die data Ilona?

gatver, ik ga toch niet m'n hele skiverlof online moeten zitten om tickets te kopen!!!grrrrrrrrrrr!!!!

bon, ik ga ff boven poetsen en skigerief klaarleggen en zo.

doeg!!!

et voila, je suis de retour. 't is eindelijk gelukt om pascal's profyle goed te zetten zodat hij z'n e-mail kan bevestigen. OEF!

en nu aan de slag!! doeg!

gloria002 wrote:

cockatoo!!! where are you!!!

Hi Gloria! smile.gif

Lemonhead finally back in the house! I see from the international thread, a good few Belgians are missing in action. I wrote in the problem thread and it seemsto have worked. I have to subscribe for 2009 before March 2nd but hopefully that will all run smooth...

I hope all is well with you (and with the rest of the Vlanders crew) and I hope to see you soon!

Take care,

Lemonhead

Japman002 wrote:

a propos Denis, in datzelfde interview wist meneer iers bier ook te melden dat de concerten in z'n hoofdstad op 24, 25 en 27 juli zouden plaatsvinden. wij hebben ons hotel herboekt naar 23 tem 28 juli en meteen ook maar de vluchten geboekt. beetje een risico maar omdat het toch kopte met wat ad vertelde na z'n telefoontje aan het stadion hebben we de boel toch maar vastgelegd. In het ergste geval mis is het eerste concert. maar ik zou niet graag weer het laatste concert missen zoals in 2005. en numaar hopen dat brussel niet de 28ste is anders kan ik rechtstreeks van de luchthaven naar de Heizel kassen. gezellig!! (NOT!)

probleem is dat wij bij de aankondiging van de data ergens op de pistes zullen zitten en ik wil niet het risico lopen dat alles vol zit tegen dat ik online geraak. en ik ben nu ook weer niet van plan om m'n skivakantie in de chalet door te brengen omdat je niet weet of die data 's ochtens of 's avonds aangekondigd worden en ik niet de hele dag kan zitten wachten.

timing sucks!

ok dan....dublin is dus geregeld.... mooi zo! ik wacht zelf nog even tot het definitief is. niet zozeer vanwege de dublin dates maar de geruchten ronda'dam. mijn oorspronkelijke plan was nml om voor de dublin concerten een paar dagen nemen om vooraf dublin te verkennen.

maar idd met het vvk....kan wel wat worden zo. maar met z'n alleen komen we er wel uit hoor tina!

Japman002 wrote:

et voila, je suis de retour. 't is eindelijk gelukt om pascal's profyle goed te zetten zodat hij z'n e-mail kan bevestigen. OEF!

en nu aan de slag!! doeg!

gelukkig! fijne dag verder!

Lemonhead wrote:

gloria002 wrote:

Hi Gloria!
image

Lemonhead finally back in the house! I see from the international thread, a good few Belgians are missing in action. I wrote in the problem thread and it seems to have worked. I have to subscribe for 2009 before March 2nd but hopefully that will all run smooth...

I hope all is well with you (and with the rest of the Vlanders crew) and I hope to see you soon!

Take care,

Lemonhead

Hi Lemonhead

welcome back !! :-)

all is well apart from tickets stress already. ai ai

gloria002 wrote:

Lemonhead wrote:

gloria002 wrote:

Hi Gloria!
image

Lemonhead finally back in the house! I see from the international thread, a good few Belgians are missing in action. I wrote in the problem thread and it seems to have worked. I have to subscribe for 2009 before March 2nd but hopefully that will all run smooth...

Take care,

Lemonhead

Hi Lemonhead

welcome back !! :-)

all is well apart from tickets stress already. ai ai

Haha I know what you mean. I gather rumous have dates announced on March 9th...we'll see about that, but in any case I'm looking atflights already and I might have to do a few bank transfers and boost my credit card!!

tickets voor cliff richard (70 jaar btw) zijn in the pocket.....

maar, weet niet of het een probleem is.....

heb scherm nog open staan om tickets te printen.....maar k*t o k*t, printer doet het niet meer.....

wel bevestigingmail gehad van livenation.....

maar tickets krijg je toch ook via je mail???????

btw.....

moest nadat ik tercht kwam op de ticketpagina, eventim aanvinken en doorklikken....

heb daar ook een account, maar moest alsnog adres, woonplaats, geboortedatum en mailadres intoetsen...

duurde dus allemaal ff..........

muis wrote:

tickets voor cliff richard (70 jaar btw) zijn in the pocket.....

maar, weet niet of het een probleem is.....

heb scherm nog open staan om tickets te printen.....maar k*t o k*t, printer doet het niet meer.....

wel bevestigingmail gehad van livenation.....

maar tickets krijg je toch ook via je mail???????

de tickets zou idd ook gewoon per mail moeten ontvangen

toch handig zo'n oefening in ieder geval.....

opgelost....

zie dat marjoleine op "mijn eventim" kan inloggen en dat ze dan zelf de tickets kan uitprinten....pieeuww..

'k ga van de week nieuwe printer kopen!!!!!

cockatoo wrote:

hi lemonhead!

planning on going to dublin then?

glad to hear you prob is solved!! :-D

Oh Yes! Hopefully it will not be raining this time lol. It's just a shame rumour has the gigs in Croke park. After Lansdowne Road, the RDS, Croke andSlane, another new venue would have been fun (but I'm not exactly complaining...). I was thinking maybe Phoenix Park or my Mum's garden tongue.gif

de twee duurste zijn nu uitverkocht, voor 2 personen in elk geval....

zie nu ook dat je via plattegrond kunt bestellen....

heeft dus wel zin om naar beneden te scrollen voor zitplaatsen..........

Lemonhead wrote:

cockatoo wrote:

hi lemonhead!

planning on going to dublin then?

glad to hear you prob is solved!! :-D

Oh Yes! Hopefully it will not be raining this time lol. It's just a shame rumour has the gigs in Croke park. After Lansdowne Road, the RDS, Croke and Slane, another new venue would have been fun (but I'm not exactly complaining...). I was thinking maybe Phoenix Park or my Mum's garden grin.gif but coolio!

it's going to be my first time in dublin so everything's going to be new to me in any case.

question though: how many people fit in your mum's garden? will there be a presale for that gig? roll.gif

muis wrote:

de twee duurste zijn nu uitverkocht, voor 2 personen in elk geval....

zie nu ook dat je via plattegrond kunt bestellen....

heeft dus wel zin om naar beneden te scrollen voor zitplaatsen..........

zo dan....cliff en zijn schaduwen zijn dus toch redelijk popi maar kan wel kloppen. NL worstel natuurlijk met vergrijzing hahaha

muis wrote:

opgelost....

zie dat marjoleine op "mijn eventim" kan inloggen en dat ze dan zelf de tickets kan uitprinten....pieeuww..

'k ga van de week nieuwe printer kopen!!!!!

oh gelukkig! mooi opgelost zo..... smile.gif

cockatoo wrote:

question though: how many people fit in your mum's garden? will there be a presale for that gig?
roll.gif

Haha! Well it kind of depends on the equipment they bring...if it's the full set, it might me the boys, my mum, her dog and me! (I might be able to rafflesome VIP tickets as well)

First time in Dublin...bring a stool, a warm jacket and umbrella and stay close to Gloria (who normally has a few cans with her haha)

cockatoo wrote:

no rain in dublin? hmmmm glasses.gif

do extpect Rain in Dublin tho'. last time I was there, I overhead a Dubliner on the phone

'why do you ask if it's raining in Dublin?

It's been raining here for 25 f*ckin' years

it's not gonna stop now!'

oudjes hebben gebeld met hun kids denk ik om tickets te bemachtigen....haahahahahaha!!!

zag ook dat er sowieso al 6 vakken niet beschikbaar waren......

die tickets zullen wel duur verkocht worden.....

vak 'De' waar marjoleine in zit met haar moeder is ook niet valk bij het podium helaas...

en was er zo snel binnen.....

heb nog steeds de beelden van U2 roof nog niet gezien.....ff klein stukje kijken...:-)

rhaaaaaaaaaa, lovely :-))))))

(I still have to leave, btw. lol; won't get anything done at this rate)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.