Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

miriam....je gaat me toch niet vertellen dat jullie al meer dan VIER jaar met hetzelfde trappengat bezig zijn?????????????LOL

muis wrote:

miriam....je gaat me toch niet vertellen dat jullie al meer dan VIER jaar met hetzelfde trappengat bezig zijn?????????????LOL

LOL.....ik zeg niks, maar het komt mij bekend voor....ook hier.

Juul wrote:

Paul een geweldig idee :-))))))

wie wat waar?????eek.gif

zou gek worden, jaren in de verbouwingsrommel te moeten zitten.....

leuk, verbouwen en opknappen, maar zo snel mogelijk af liever..............:-)

muis wrote:

zou gek worden, jaren in de verbouwingsrommel te moeten zitten.....

leuk, verbouwen en opknappen, maar zo snel mogelijk af liever..............:-)

Tsja, zou ik ook leuk vinden....maar allebei een baan voor 5 of meer dagen in de week, voetballen met Mika (training en wedstrijden begeleiden), ik 2opleidingen naast mijn werk en dan ook nog gewoon ons kind opvoeden.... lukt al bijna niet, laat staan verbouwen......iemand nog een mannetje die kan helpenbij cementenvloer storten ofzo ..hihi :-)

JessLS wrote:

"daarnaast kunnen we ook adviezen geven op sociaal-psychisch gebied en gedrag monitoren tijdens de trainingen die we geven"

O jee een gedrags therapeuteraar in ons midden, je gaat je vak niet op ons loslaten hoor, dat heeft totaal geen zin meer in deze club, haha. roll.gif

JessLS wrote:

"daarnaast kunnen we ook adviezen geven op sociaal-psychisch gebied en gedrag monitoren tijdens de trainingen die we geven"

O jee een gedrags therapeuteraar in ons midden, je gaat je vak niet op ons loslaten hoor, dat heeft totaal geen zin meer in deze club, haha. roll.gif

Hier in Friesland een betrouwbare ZZp er zoeken...ehhhh...dan maar de naald in een hooiberg, denk ik! We hebben wel iemand, heeft ook onze tuindeuren eringezet en zo...maar die is altijd bezet......

CNF01 wrote:

JessLS wrote:

O jee een gedrags therapeuteraar in ons midden, je gaat je vak niet op ons loslaten hoor, dat heeft totaal geen zin meer in deze club, haha.
roll.gif

HAHAHAHAHAHA :-)... heeft ook geen zin bij deze peut hoor, je weet wat ze zeggen....die zijn zelf nog gekker dan hun cliënten..et voila! :-)

Hoi Cor!

muis wrote:

Juul wrote:

Paul een geweldig idee :-))))))

wie wat waar?????
eek.gif

Zie 2 pagina's terug. Een eventueel feestje in Tilburg.

Intussen baal ik stevig van de bevestiging van mc Guinness dat er geen indoor concerten zijn in de US. De hoofdreden om naar NY te gaan, een concert in hetrelatief "kleine" indoor MSG, is daarmee weggevallen.

Waarschijnlijk kan ik beter het geld spenderen aan méér concerten/ steden hier in Europa. Een voetbalstadion is en voetbalstadion, hier of in de US dat maaktniet uit..

Intussen baal ik stevig van de bevestiging van mc Guinness dat er geen indoor concerten zijn in de US. De hoofdreden om naar NY te gaan, een concert in hetrelatief "kleine" indoor MSG, is daarmee weggevallen.

Waarschijnlijk kan ik beter het geld spenderen aan méér concerten/ steden hier in Europa. Een voetbalstadion is en voetbalstadion, hier of in de US dat maaktniet uit..

heb je m'n mailtje gehad cor?? in je privé mail???? niet hier dus...:-)

lopen hier zat zzpers rond....

zou toch te vinden moeten zijn???

ga aan de kook....:-)

later!!

denk dat ze daarna indoor gaan doen cor..., denk je ook niet???

in 12 weken europa en amerika....toch niet lang???

muis wrote:

later!!

Me Too. Vanavond ben ik er niet duzz tot morgen ergens..

muis wrote:

later!!

Me Too. Vanavond ben ik er niet duzz tot morgen ergens..

CNF01 wrote:

Intussen baal ik stevig van de bevestiging van mc Guinness dat er geen indoor concerten zijn in de US. De hoofdreden om naar NY te gaan, een concert in het

relatief "kleine" indoor MSG, is daarmee weggevallen.

Waarschijnlijk kan ik beter het geld spenderen aan méér concerten/ steden hier in Europa. Een voetbalstadion is en voetbalstadion, hier of in de US dat maakt

niet uit..

Zo denk ik er ook over, en die steden zijn voor ons Nederlanders goed te bereiken voor relatief weinig geld. Denk dit keer ook weer na over Berlijn en Polen enhoop nog op Kopenhagen! Glasgow zou ik geweldig vinden, maar als dit op 18-08 is kan ik niet, verjaardag van Mika!

enne...de arena, vorige bleef het dak erop.....ook soort van indoor dan toch??? hahahahahahaha

eet smakelijk allemaal!!

Bye bye allemaal...misschien later....ga nu trainen met Mika!

muis wrote:

enne...de arena, vorige bleef het dak erop.....ook soort van indoor dan toch??? hahahahahahaha

eet smakelijk allemaal!!

Ahum ;-)

Ilona, ik heb begrepen dat het dak van de arena ALTIJD dicht moet blijven, vanwege geluidsoverlast van de omwonenden. In 2005 was het echt bloedjeheet tijdensde Vertigo optredens, maar dat dak bleef stijf dicht.

Stelletje criminelen zijn het, die van de arena. Je mocht geen flessen water mee naar binnen nemen, ondanks de hitte. En een klein 25cc flesje water mocht jekopen voor iets van 3 euro.

En nu al 2x afgeschreven de accounts. Dat is tuut tuut.

JR01 wrote:

Ilona, ik heb begrepen dat het dak van de arena ALTIJD dicht moet blijven, vanwege geluidsoverlast van de omwonenden. In 2005 was het echt bloedjeheet tijdens de Vertigo optredens, maar dat dak bleef stijf dicht.

Stelletje criminelen zijn het, die van de arena. Je mocht geen flessen water mee naar binnen nemen, ondanks de hitte. En een klein 25cc flesje water mocht je kopen voor iets van 3 euro.

schandalig was het !!!!!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...