Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

Dieder wrote:

R/T @Artfuleck: @atu2 stage door @ the Ed Sullivan tonite. Could hear the boys rehearsing Beautiful Day, Vertigo & I Know I'll Go Crazy...

Ah! die laatste kenden we nog niet...Interessante setlist...

Ga ff postertje uitklappen...

Dieder wrote:

Wat vond je van Popmart dan JR? Vind Pop net zo goed als JT.

Popmart is vele malen beter dan het album. Ik kan ook met plezier naar de Popmart dvd kijken hoor. Al was ik persoonlijk tientallen malen meer overrompeld doorde ZooTV tour. Het indoor concert in 1992 (Ahoy) was voor mij de eerste ervaring met een apart voorvak waar je een polsbandje voor kreeg en dus in en uit konom iets te drinken te halen enzo. Dus in zo'n relatief kleine setting in het voorvak staan en dan voor het eerst al dat multimedia-spektakel te ervaren,man, that was the real deal!!

zo! he he! eindelijk bijgelezen! stelltje kletskousen.....

ik ben geloof ik de helft alweer vergeten maar....

- nee, mijn probleem is nog niet opgelost. de oplossing geldt enkel voor je inlognaam niet voor zoonamen (of community namen zoals dat zo saai is geformuleerdhier). ik heb wel bericht van baja gekregen (dus eindelijk een tekentje van leven). de inhoud van het bericht heb ik alleen helemaal niks aan: "nee, ikheb niks gehoord en verwacht dat ook niet. ze zijn nml niet erg communicatief". vanaf nu iedere dag een mail via de officiele weg maar versturen dan....

- pittige wedstrijd gezien: FC Dieder vs. FC FJ

1e helft: 0-0

2e helft: 0-1

eindstand na verlenging: 1-1 ;-))

- paullllllllllllll!! FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!!! (met andere woorden: JAAAAAAAAAAAA!!!!)

- moet linkje breath nog gaan kijken......

- slaapmaatje Dublin: heb ik idd nog niet maar wacht idd af op definitieve datums om de plannen concreter te maken

- alle nieuwe NL-talige u2.commers: WELKOM!!!!! (weet waar je aan begint met ons! hahaha)

- snel een opvolger van NLOTH.....ben erg benieuwd....hoop toch dat daar meer inspiratie te vinden zal zijn (niet dat ik NLOTH vreselijk vind hoor maargeweldig vind ik hem ook niet)....zat vandaag daarover te denken en ben net als JR de vorige albums allemaal aan het beluisteren. verschil met NLOTH is denk ikdat ik verwachtingen had terwijl met de andere albums ik dat niet had.

- willy: je had zeker veel bij te lezen! :-)

- presale.....als het doordeweeks is (wat ik ook wel verwacht|) kan het idd weleens lastig gaan worden. ik ga in ieder geval hard m'n best doen om mijnwerkagenda zo leeg mogelijk te houden.....ik vrees alleen dat dat zeeeeeeeeeeeeer lastig gaat worden maar heb toch ook weer vertrouwen in dat het goed komt hoedan ook.

- verder......ehhhhhhhhhhhhhh.....ikke niet meer weten......

- ilona.......plaatje cockatoo bono LOL!!!

ga zometeen ook maar ns kijken welke bands allemaal op pinkpop verschijnen dit jaar...

Kortom er is bij mij nog een bed vrij. Nu geboekt van 23/7 tot 26/7. 3de concert zit er voor mij sowieso niet in.

Uiteindelijk denk ik maar 2 nachtjes over te houden. Ik ben al blij als ik 1 Dublin kaartje weet te scoren.

Ik duik trouwens nu al mijn bedje in. Na een paar avondjes laat is de verkoudheid weer har toegeslagen.

Niet zo fijn met over 10 dagen een halve marathon voor de boeg.

Trusten!

en nu weet ik het dus 1000% zeker....PP wordt echt maar 1 dag

ik had op z'n minst wel een moke en/of voicst te zien op pinkpop maar dag 1.....elbow ook al :-)

Doodziek van De Graafschap. Nu Heerenveen - NEC kijken. Later!

Heb net het gratis boekje van Bol.com (bij NLOTH) over de lange relatie tussen U2 en NL (OOR) gelezen. Een groot feest der herkenning. Vooral het gedoe rondde Love Comes to town tour bracht veel herinneringen. Loterij via coupons in de krant, Bono stem kwijt, afgelaste concerten, laatste concerten in Dublin 89,toch nog naar NL, van Rai naar Ahoy verplaats, gweldige shows tongue.gif

Oja , enne , POP .. draai 'm nooit.

De JT wel , die is helemaal grijs , heb laatst nog een nieuwe gekocht , gewoon om te bewaren happy.gif

Dieder wrote:

Doodziek van De Graafschap. Nu Heerenveen - NEC kijken. Later!

klinkt niet al te best......veel kijk plezier in ieder geval!

Klein stukkie uit zijn reactie. Toch wel cool, vooral dat wat ik rood heb gemaakt...

Coldplay's Chris Martin has laughed off a personal slur by one of the world's most sanctimonious singers -- Bono.

The U2 singer playfully called Martin a "w--ker," a "completely dysfunctional character" and a "cretin" on live U.K. radio lastweek, as well as a "great melodist."

"I always thought he felt that way," Martin joked.

"I think it's great that we're arch enemies," Martin said. "That's a joke too."

Martin has long used U2 as the benchmark for Coldplay, with U2 saying Martin's band also keep them on their toes.

The mutual lovefest continues: Coldplay are now playing U2's new single "Magnificent" just before they come on stage"as a mark of respect."

"We respect any musician," Martin said, "particularly ones who've kept going and not changed line up and have always been good.

"The difficulty of the whole U2 thing is we're only on our fourth record. We're competing with people on their fifth records. We're justcoming up to where people were making (the Beatles') Revolver or (U2's) The Joshua Tree. We're at a very different stage."

Stevie wrote:

Heb net het gratis boekje van Bol.com (bij NLOTH) over de lange relatie tussen U2 en NL (OOR) gelezen. Een groot feest der herkenning. Vooral het gedoe rond de Love Comes to town tour bracht veel herinneringen. Loterij via coupons in de krant, Bono stem kwijt, afgelaste concerten, laatste concerten in Dublin 89, toch nog naar NL, van Rai naar Ahoy verplaats, gweldige shows
image

voor mij moet helaas alleen afgaan op wat er geschreven is en niet uit eiegen ervaringen wat die tijd betreft maar t is zeker gaaf om te lezen allemaal. je zoueens met CNF in gesprek moeten gaan......wedden dat je na afloop aan het kwijlen bent? hahaha

cockatoo wrote:

- nee, mijn probleem is nog niet opgelost. de oplossing geldt enkel voor je inlognaam niet voor zoonamen (of community namen zoals dat zo saai is geformuleerd hier). ik heb wel bericht van baja gekregen (dus eindelijk een tekentje van leven). de inhoud van het bericht heb ik alleen helemaal niks aan: "nee, ik heb niks gehoord en verwacht dat ook niet. ze zijn nml niet erg communicatief". vanaf nu iedere dag een mail via de officiele weg maar versturen dan....

Ongelofelijk! Dat dit nu zo moeilijk op te lossen probleem moet zijn! 40 jaar geleden stond er man op de maan, en hier kunnen ze niet eens iemand fatsoenlijklaten inloggen

- snel een opvolger van NLOTH.....ben erg benieuwd....hoop toch dat daar meer inspiratie te vinden zal zijn (niet dat ik NLOTH vreselijk vind hoor maar geweldig vind ik hem ook niet)....zat vandaag daarover te denken en ben net als JR de vorige albums allemaal aan het beluisteren. verschil met NLOTH is denk ik dat ik verwachtingen had terwijl met de andere albums ik dat niet had.

Oeiiii Denis! Geen inspiratie in NLOTH???

Ik vind 'm echt helemaal te gekkee

nicolleke wrote:

Oja , enne , POP .. draai 'm nooit.

De JT wel , die is helemaal grijs , heb laatst nog een nieuwe gekocht , gewoon om te bewaren
image

Pop...draai ik alleen als het echt moet. Als het aangevraagd wordt of zo...

Popmart...fantastisch goed

JT mijn CD is ook kapot. Blijft op One Tree hill overslaan. Gelukkig kwam er eind 2007 een heruitgave!

Volgens mij wordt er eentje bijna pimp.gif

nicolleke wrote:

Hoest , nog spannende ontwikkelingen in "the life of DeNis "?
image

hey nicoLe! hier gaat alles pico bello! druk druk druk (voornamelijk met bijlezen/bijbenen hier en de u2.com techies achterna zitten hahaha) maar echtspannende ontwikkelingen zijn er ook weer niet....gewoon druk bezig met de zomer plannen (stockholm, bergen, dublin en....where ever else the wind will take me;-))

verder ben ik begonnen met heel rustig rond te kijken voor een huuske. had laatst nog een op het oog in zowat dezelfde straat als anton corbijn :-) .....tochmaar voor gekozen om nog even te wachten ermee alleen.

PieterVR wrote:

cockatoo wrote:

- nee, mijn probleem is nog niet opgelost. de oplossing geldt enkel voor je inlognaam niet voor zoonamen (of community namen zoals dat zo saai is geformuleerd hier). ik heb wel bericht van baja gekregen (dus eindelijk een tekentje van leven). de inhoud van het bericht heb ik alleen helemaal niks aan: "nee, ik heb niks gehoord en verwacht dat ook niet. ze zijn nml niet erg communicatief". vanaf nu iedere dag een mail via de officiele weg maar versturen dan....

Ongelofelijk! Dat dit nu zo moeilijk op te lossen probleem moet zijn! 40 jaar geleden stond er man op de maan, en hier kunnen ze niet eens iemand fatsoenlijk laten inloggen

En wordt binnenkort
41 jaar

- snel een opvolger van NLOTH.....ben erg benieuwd....hoop toch dat daar meer inspiratie te vinden zal zijn (niet dat ik NLOTH vreselijk vind hoor maar geweldig vind ik hem ook niet)....zat vandaag daarover te denken en ben net als JR de vorige albums allemaal aan het beluisteren. verschil met NLOTH is denk ik dat ik verwachtingen had terwijl met de andere albums ik dat niet had.

Oeiiii Denis! Geen inspiratie in NLOTH???

Ik vind 'm echt helemaal te gekkee

PieterVR wrote:

Ongelofelijk! Dat dit nu zo moeilijk op te lossen probleem moet zijn! 40 jaar geleden stond er man op de maan, en hier kunnen ze niet eens iemand fatsoenlijk laten inloggen

Ha ha helemaal gelijk Pieter.

Juul wrote:

PieterVR wrote:

Ha ha helemaal gelijk Pieter.

ik vind de site ook nog helemaal niets, kan er niet aan wennen.mad.gif

cockatoo wrote:

nicolleke wrote:

Hoest , nog spannende ontwikkelingen in "the life of DeNis "?
eyes.gif

verder ben ik begonnen met heel rustig rond te kijken voor een huuske. had laatst nog een op het oog in zowat dezelfde straat als anton corbijn :-) .....toch maar voor gekozen om nog even te wachten ermee alleen.

Hmm , klinkt goed .. duur zeker ? happy.gifeerst nog maar even genieten joh , voordat je straks nergens meer heenkunt ivm hoge maandlasten wink.gif

De site is trouwens erg traag hier en de verbinding wordt steeds verbroken .. bij jullie ook ?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...