Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

• Subscriber

Madsm wrote:

hobbes wrote:

dsmet wrote:

Heb daarnet op de site van Live Nation gelezen: U2 & special guest.

Gokje van mezelf: Frans Bauer? (grapje)

Ik vermoed Wil I am of MJB of waarom niet GreenDay.

De voorprogramma's zijn nog een groot raadsel hè ...

Hoi Maartje!!!

Hoezo raadsel:

Traditiegetrouw neemt U2 een aantal verschillende support acts mee waaronder Glasvegas, Elbow, Kaiser Chiefs, Snow Patrol en Black Eyed Peas. Welke voorprogramma's naar Nederland komen is nog niet bekend.

(van eventim)
Doe dan maar Kaiser Chiefs :))) of Black Eyed Peas .... ach klinkt allemaal goed! Ach en raadsels zijn er om opgelost te worden blijkbaar ...
  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hobbes wrote:

Madsm wrote:

hobbes wrote:

dsmet wrote:

Heb daarnet op de site van Live Nation gelezen: U2 & special guest.

Gokje van mezelf: Frans Bauer? (grapje)

Ik vermoed Wil I am of MJB of waarom niet GreenDay.

De voorprogramma's zijn nog een groot raadsel hè ...

Hoi Maartje!!!

Hoezo raadsel:

Traditiegetrouw neemt U2 een aantal verschillende support acts mee waaronder Glasvegas, Elbow, Kaiser Chiefs, Snow Patrol en Black Eyed Peas. Welke voorprogramma's naar Nederland komen is nog niet bekend.

(van eventim)
Doe dan maar Kaiser Chiefs
:)
)) of Black Eyed Peas .... ach klinkt allemaal goed! Ach en raadsels zijn er om opgelost te worden blijkbaar ...

Maakt niet uit wie het voorprogramma doet, als het maar goed is.

Trouwens we gaan voor dat andere groepje. Niet?

Hello allemaal!! Hey Maartje!!!! Lang niet gezien hier..:-) Moet je nodig eens hyven, kom ik niet meer aan toe...hoe zou dat nou kunnen???? :-)

Miriam, heb vandaag bevestiging gekregen van hotel en vlucht Milaan.....:-) Jullie al iets gevonden/geboekt?

• Subscriber

dsmet wrote:

Maakt niet uit wie het voorprogramma doet, als het maar goed is.

Trouwens we gaan voor dat andere groepje. Niet?

:) Het gaat een beetje gelijk op met dat andere groepje denk ik en of ik de kaarten bemachtig of de andere mensen uit het andere groepje, leukgroepje ook hoor trouwens :)

Juul, goede uitslag, joh! Blij toe, hoop voor jou op een goed jaar!!!! Met leuke achtergrondmuziek!!!! :-)

Ik heb overigens giga kiespijn, morgen gelukkig naar de tandarts! Ik heb een nieuwe, dus effe wennen aan WIlly, de ZuidAfrikaan....:-) hij schijnt erg grappigte praten.....hahahahaha

• Subscriber

Al die bandjes die nu worden genoemd zijn zeer okee. ze hebben sinds 2005 hun faam weten te maken. Met name Snow patrol ben ik zeer gaan waarderen.Inmiddels 3 CD's van ze aangeschaft.

En die bands gaan echt niet in het voorprogramma optreden. Evenals de BEP. Die zijn al te groot. Nou dan maar White Lies! Deze hieronder is zo onwijsgoed!!!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...