Subscriber ingelke 1 Posted March 6, 2009 Subscriber Share Posted March 6, 2009 JessLS wrote: ingelke wrote: JessLS wrote: Ik woonde in de Zaanstreek, maar ben via Zaandam verhuisd naar Friesland.....foto zal ik wel even uploaden....in my profile okay! ik woon nu samen met een Fries en kom geregeld in Friesland LOL...da's grappig! Lijkt op het nummer van Martine Bijl...ik ben een Friese kruidkoek, maar gekneed van Limburgs deeg...of zo iets? Noord, Zuid West Friesland????Ik zit helemaal Noord, tegen de Waddenzee aan. Foto staat op mijn profiel zo meteen. Ja het uiterste zuiden heeft haar man uit het uiterste noorden gehaald... nou ja dat valt ook wel weer mee. Oranjewoud bij Heerenveen in de buurt. Liedje ken ik niet van Martine maar ga ik eens opzoeken haha zal zo kijken op je profiel! Wel mooi hoor Friesland en ben van de zomer voor het eerst ook op de waddeneilanden geweest ja erg maar nog nooit geweest zo klaar met werken dus als je effe niks hoort dan weet je waarom groetjes Link to post Share on other sites
Subscriber muis 2 Posted March 6, 2009 Subscriber Share Posted March 6, 2009 fijn dat je even duidelijkheid schept fj..:-))) Link to post Share on other sites
JessLS 0 Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 WOW, mooie versie, dank je wel JR. Bono die Yeats voordraagt...altijd scoren! ...zucht! Link to post Share on other sites
Subscriber wim 0 Posted March 6, 2009 Subscriber Share Posted March 6, 2009 FeijeJan, nog bedankt JR bedankt ik ga te bed, morgenochtend naar Zoetermeer, 25 km en dan nog een verjaardag en dan is de dag weer om. Welterusten Allemaal en Fijn Weekend !!! Link to post Share on other sites
Subscriber ingelke 1 Posted March 6, 2009 Subscriber Share Posted March 6, 2009 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jess! Duh ik ben ook erg hey. herken je gelukkig meteen valt het weer mee met dit vergiet hier fijne avond nog weet niet of ik thuis nog effe online kom maar anders welterusten allemaal! Link to post Share on other sites
JessLS 0 Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 ingelke wrote: JessLS wrote: ingelke wrote: JessLS wrote: Ik woonde in de Zaanstreek, maar ben via Zaandam verhuisd naar Friesland.....foto zal ik wel even uploaden....in my profile okay! ik woon nu samen met een Fries en kom geregeld in Friesland LOL...da's grappig! Lijkt op het nummer van Martine Bijl...ik ben een Friese kruidkoek, maar gekneed van Limburgs deeg...of zo iets? Noord, Zuid West Friesland????Ik zit helemaal Noord, tegen de Waddenzee aan. Foto staat op mijn profiel zo meteen. Ja het uiterste zuiden heeft haar man uit het uiterste noorden gehaald... nou ja dat valt ook wel weer mee. Oranjewoud bij Heerenveen in de buurt. Liedje ken ik niet van Martine maar ga ik eens opzoeken haha zal zo kijken op je profiel! Wel mooi hoor Friesland en ben van de zomer voor het eerst ook op de waddeneilanden geweest ja erg maar nog nooit geweest zo klaar met werken dus als je effe niks hoort dan weet je waarom groetjes Ben dinsdag nog in Oranjewoud geweest....LOL:-) Groetjes, til next time, Edith! Link to post Share on other sites
JessLS 0 Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Welterusten!!!! Link to post Share on other sites
Hawkmoonnl 0 Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Oranjewoud:-)) Ga daar regelmatig in de bossen hardlopen, prachtige omgeving!!! Link to post Share on other sites
Subscriber muis 2 Posted March 6, 2009 Subscriber Share Posted March 6, 2009 kreeg bijna een zenuwinzinking....ging naar my profile......plop....page not found........ weer inloggen en daar was ie gelukkig...... Link to post Share on other sites
Hawkmoonnl 0 Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 muis wrote: kreeg bijna een zenuwinzinking....ging naar my profile......plop....page not found........ weer inloggen en daar was ie gelukkig...... Hoeveel potjes met pillen staan er naast je pc Ilona ? Link to post Share on other sites
Recommended Posts