Jump to content

Vraagbaak voor de Nederlandse fans

Recommended Posts

• Subscriber

Wim86 wrote:

Ingrid wrote:

Ik verwacht ook geen 3 dit keer, wel 2 eigenlijk.

En het was inderdaad koud toen ja.

En erg spannend, want de printer bij ons postkantoor was aan het haperen. We stonden erg vooraan, maar er was zoveel vertraging dat we nog maar net op tijd waren.

Ik krijg het nog koud als ik er aan denk.. Leuke was wel dat het met carnaval was en je dus prima vermaak had als je in de rij stond.
image

lag jij soms ook in Maastricht voor het postkantoor................

• Replies 37
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

• Subscriber

ingelke wrote:

Wim86 wrote:

Ingrid wrote:

Ik verwacht ook geen 3 dit keer, wel 2 eigenlijk.

En het was inderdaad koud toen ja.

En erg spannend, want de printer bij ons postkantoor was aan het haperen. We stonden erg vooraan, maar er was zoveel vertraging dat we nog maar net op tijd waren.

Ik krijg het nog koud als ik er aan denk.. Leuke was wel dat het met carnaval was en je dus prima vermaak had als je in de rij stond.
image

lag jij soms ook in Maastricht voor het postkantoor................

Nee, ik was toen in Oosterhout.

• Subscriber

Ik heb een U2B code en kan dus pas morgen kaarten kopen.

Als ik nu morgen inlog met die code en ik kan alleen nog maar dure of slechte kaarten kopen en bijvoorbeeld liever nog een presale proberen op een anderconcert, kan dat dan?

Dus code gebruiken om in te loggen, niks kopen en dan inloggen en kopen bij voor een andere datum/plaats?

Weet iemand of dit kan?

Ik hen vanochtend ingelogd met mijn code en dat ging goed totdat ik met ideal zou betalen. Kreeg wel een ordernummer maar werd niet door gelinkt naar de ABN.Na veel gestress probeerde ik het nog een keer maar toen kreeg ik de melding dat de transactie nog bezig was. Dit duurde mij te lang en heb toen nog een keeringelogd. Kreeg alle keuze's weer heb toen alleen met m'n creditcard betaald en dat ging wel goed. Met andere worden het zou moeten kunnen!!!!

• Subscriber

Omdat helaas niemand op mijn (misschien domme) vraag heeft gereageerd post ik hem hier nog eens:

Als het mag heb ik dan ook wel een klein vraagje.

Voor bestellen moet ik nog even wachten tot morgen doordat ik hiervoor altijd nog een free subscriber. Kwas dan even benieuwd naar de mensen die wel al besteldhebben hoe je weet of je ook bij het podium kan komen. Kneem aan dat dit met veldkaarten wel moet lukken alleen er staat op livenation een kaartje waarop jeziet dat het veldgedeelte niet direct bij het podium kan komen d.m.v. een afscherming (net als bijv bij Slane Castle). Op zich logisch alleen de ingang naarhet 'intieme' gedeelte lijkt zich aan de vip zijde (blauwe plaatsen) te bevinden. Zou dit gedeelte slechts tijdelijk worden geopend totdat het vol is?Dat word dan dus tukken bij de Arena.

Of heeft iemand anders meer ervaring en kan mij een redelijk antwoord geven?

Bedankt!!

A Dieu

• Subscriber

Vier jaar geleden was dat wel zo en bij Elevation geloof ik ook.

Toen was het gewoon je benen uit je lijf rennen naar het speciale gedeelte. En vol is vol.

Maar ik denk dat niemand daar een 100% zeker antwoord op kan geven of dat dit jaar ook zo is.

Ik hoop van wel, ik ga in ieder geval nog flink aan conditietraining doen voor die tijd.

mirror his love wrote:

Omdat helaas niemand op mijn (misschien domme) vraag heeft gereageerd post ik hem hier nog eens:

Als het mag heb ik dan ook wel een klein vraagje.

Voor bestellen moet ik nog even wachten tot morgen doordat ik hiervoor altijd nog een free subscriber. Kwas dan even benieuwd naar de mensen die wel al besteld hebben hoe je weet of je ook bij het podium kan komen. Kneem aan dat dit met veldkaarten wel moet lukken alleen er staat op livenation een kaartje waarop je ziet dat het veldgedeelte niet direct bij het podium kan komen d.m.v. een afscherming (net als bijv bij Slane Castle). Op zich logisch alleen de ingang naar het 'intieme' gedeelte lijkt zich aan de vip zijde (blauwe plaatsen) te bevinden. Zou dit gedeelte slechts tijdelijk worden geopend totdat het vol is? Dat word dan dus tukken bij de Arena.

Of heeft iemand anders meer ervaring en kan mij een redelijk antwoord geven?

Bedankt!!

A Dieu

Hmmm, ik weet niet hoe Livenation dat getekend heeft, maar die cirkel die je ziet zijn waarschijnlijk 'gewone' dranghekken, met daartussenin loopruimtevoor de security. Er is wel een ingan, maar die wordt afgesloten zodra het maximum aantal mensen binnen de 'golden circle'is. De hekken gaan dan dichten iedereen die binnen is kan eruit aan de andere kant en krijgt een stempel of een polsbandje. Er is nog geen duidelijkheid over de vraag of het 'firstcome. first serve' is, zoals altijd, óf dat er deze keer eenzelfde 'random selection'wordt gehouden als in de VS. Dan worden de kaartjes gescandbij binnenkomst en hoor je dan pas of je in de cirkel mag staan of niet.

-edit- Oh ja, ik zou in geen geval gaan 'tukken bij de Arena' tongue.gif, dat is echt nergens voor nodig. Laat je niet gek maken door die rare verhalen hier op het forum. Als je er voor twaalven bent kom je echt wel in hetvoorste vak terecht.

• Subscriber

Ik heb ook een vraagje, ik las vanmorgen her en der berichten van mensen die problemen hebben met hun code (ongeldig).

Kan ik bijv. nu al inloggen (boots) om te kijken of hij werkt zonder het risico te lopen dat ik mijn code verspeel en hij na 1 x inloggen dus echt niet meerwerkt?

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...