yeoldeinn 0 Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 tja.... moet sebiet gaan werken, dacht even om het hier te vragen maar blijkbaar pas ik hier niet in het plaatje? Link to post Share on other sites
Subscriber PieterVR 0 Posted March 13, 2009 Subscriber Share Posted March 13, 2009 hahaha...mogge Ilona! En Natas! En JR! En sorry de andere namen zeggen me even niets...maar ook 'smorgens deze morgen natuurlijk Link to post Share on other sites
Subscriber natasja 0 Posted March 13, 2009 Subscriber Share Posted March 13, 2009 muis wrote: natasja wrote: Anouk heeft al dagen bijna geen stem meer. Is een griepje geweest en kan nog wel 2 weken zo blijven . Ze heeft wel een neusspray gekregen....kan ze in ieder geval een beetje normaal ademhalen minder natasja... gemeen virusje dus... Ik heb haar in ieder geval vandaag nog thuis maar vanavond is er disco op school waarbij ik help en daar wil ze erg graag heen dus dat proberen we wel Link to post Share on other sites
Subscriber muis 2 Posted March 13, 2009 Subscriber Share Posted March 13, 2009 natasja wrote: muis wrote: mag je op MP een link naar livenation plaatsen???? volgens mij weten veel mensen niet waar je uberhaupt tickets kunt kopen...... Geen idee maar dan zeg je toch gewoon dat ze via de website van livenation (zonder website te plaatsen) kaartjes kunnen kopen ! jij bent niet blondt.....hahahahaha Link to post Share on other sites
Subscriber PieterVR 0 Posted March 13, 2009 Subscriber Share Posted March 13, 2009 Natasja, wil je wel oppassen met neusspray. Geen idee welke het is, maar zou verslavend kunnen werken. Had het onlangs van mijn zwager gehoord. Vervelend voor Anouk! Link to post Share on other sites
Subscriber natasja 0 Posted March 13, 2009 Subscriber Share Posted March 13, 2009 Goeiemorgen JR Link to post Share on other sites
Subscriber natasja 0 Posted March 13, 2009 Subscriber Share Posted March 13, 2009 muis wrote: natasja wrote: muis wrote: mag je op MP een link naar livenation plaatsen???? volgens mij weten veel mensen niet waar je uberhaupt tickets kunt kopen...... Geen idee maar dan zeg je toch gewoon dat ze via de website van livenation (zonder website te plaatsen) kaartjes kunnen kopen ! ) Link to post Share on other sites
Subscriber JR 1 Posted March 13, 2009 Subscriber Share Posted March 13, 2009 Goeiesmorgens. Heb een beetje een houten kop vanochtend, gisteravond iets teveel biertjes naar binnen gegoten. Grieks bier, Palm, Guiness en gewoon bier. Link to post Share on other sites
yeoldeinn 0 Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 eigenlijk heb ik nog een domme vraag.Iemand? Link to post Share on other sites
Subscriber natasja 0 Posted March 13, 2009 Subscriber Share Posted March 13, 2009 PieterVR wrote: Natasja, wil je wel oppassen met neusspray. Geen idee welke het is, maar zou verslavend kunnen werken. Had het onlangs van mijn zwager gehoord. Vervelend voor Anouk! Zo'n beetje iedere neusspray kan verslavend werken daarom moet je het ook nooit langer dan een week gebruiken en niet meer dan 3x per dag. Ik pas op hoorPieter maar bedankt voor je bezorgdheid Link to post Share on other sites
Recommended Posts