Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

• Subscriber

bajanssen wrote:

ja, sorry. Heb ik inderdaad al eerder ook gelezen dus had ik moeten weten.

Haha, maakt niet uit hoor, maar wist niet zeker of jij dat al wist. Ik denk dat als zo'n Marktplaats figuur zich hier op het forum durft te begeven omwinst te maken, dat we die binnen een minuut de deur uitgeschopt hebben.

kitsumi-kick.jpg

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hallo iedereen,

Ik heb even een vraagje.

Zelf ging ik ervan uit dat U2 op 3 augustus in Gelsenkirchen zouden spelen, ik ken zelfs mensen die hun code hiervoor houden.

Maar als ik nu zie dat voor Gothenburg een extra show op 31/7 verkocht is: hoe groot is de kans dat ze naar Gelsenkirchen afgezakt raken? 11u nonstop rijden +hoelang duurt dit podium om op te bouwen of af te breken?

Zeker nu ik lees dat ze misschien in die periode ginder in de buurt concerten gaan geven zullen ze zeker 3/8 niet terug zijn in Gelsenkirchen.

Klopt mijn hersenspinsel een beetje en waar denken jullie dat ze naartoe gaan?

Als ze dan niet in Gelsenkirchen spelen dan ga ik op zoek naar één Gothenburg kaartje. Kan ik ruilen tegen Barcelona tickets. (maandag pre-sale)

• Subscriber

Môgge!

Bjorn, ze hebben zeker 2 identieke sets. Mogelijk zelfs wel 3. Kortom, no worries vwb de logistiek van de band. Uit alles is op te maken dat 3 aug eenGelsenkirchen concertje gaat komen. Geen zekerheid te geven...maar toch...

En hahaha...die POW is back!

• Subscriber

Zo hehe, ik loop vast achter met deze mededeling, maar wij gaan vanavond aan de Irish coffeeeeeeeee MET gebak!!!

Gisteren nog ff bijkomen hoor.

Geweldig!!!

Heeft iedereen hier de kaartjes gescoord die je wilde????

• Subscriber

PieterVR wrote:

Uit alles is op te maken dat 3 aug een Gelsenkirchen concertje gaat komen. Geen zekerheid te geven...maar toch...

Ik heb hier toch mijn hoop ook wel een beetje op gevestigd.

Zal het enige buitenlandse concert voor ons worden deze tour, als we tenminste kaarten kunnen krijgen, heb mijn code al voor A'dam gebruikt, achterafmisschien niet zo slim geweest. eyes.gif

• Subscriber

KPN admits mistake in U2 phone collapse

Telecom provider KPN has admitted that it was at fault on Saturday afternoon, when a national telephone network partially collapsedas fans flooded telephone lines trying to book tickets for a concert by the Irish rock band U2.

The partial collapse left many service numbers unreachable. In and around the eastern city of Nijmegen, the General Practitioners' Call Centre could nolonger be contacted by phone. The centre said it was unacceptable that the health service was put at risk because concert tickets were being sold somewhere inthe country.

KPN said it was at fault because it had failed to reserve enough capacity for callers to 0800 and 0900 service numbers.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...