Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

• Subscriber

Goedenavond allemaal!

Iedereen een beetje blij met de ticketscore tot nu toe? Ik moet zeggen dat de presale echt goed geregeld is. Ze hebben duidelijk geleerd van 4 jaar geleden...Ik denk dan ook dat ene Larry Mullen Jr zich er persoonlijk mee bemoeit heeft, maar dat is maar een wilde gok wink.gif

Las op @u2.com een mooi verhaal, wilde ik even met jullie delen.

http://www.atu2.com/news/article.src?ID=5451

Het zou je maar gebeuren zeg!!

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber
JR01 wrote:
natasja wrote:
veene1 wrote:
Ik maak er wel een foto van hoor, mag je likken aan je beeldschermFriends_Always_Welcome_Sign1288.jpg

@ Wim aangetrouwde familie telt niet mee voor het onderste zinnetje hoor!

• Subscriber

veene1 wrote:

ingelke wrote:

voordat vogeltje op nestje zit en de gouden gids naar binnen wordt gekieperd en vogeltje plat...of de u2 kaartjes aan stukken gesnipperd ;-O

Het zal je maar gebeuren, Edith (lang leve de namenlijst!) kan je de vogeltjes niet af richten zodat ze alleen blauwe enveloppen gebruiken voor hun nestje?
image

hahaha zal eens kijken wat ik kan doen

• Subscriber

howdy maartje en jr, btw

om de een of andere reden dacht ik dat dieder dus in barneveld of ede woont. ik heb een collega die in barneveld woont en de poolse dame die bij mij werkte zatin ede.

ik ga weer even naar de oven en ondertussen mozilla downloaden, want IE en ik zijn geen vrienden. zit op de prehistorische laptop. mijn eigen pc is weg vooreen grote beurt

tot zo!

• Subscriber

natasja wrote:

Chelyn wrote:

ingelke wrote:

Duitse fanclub zet Gelsenkirchen weer in de tourlijst, op 3 augustust

Ben zo benieuwd, zal toch wel niet zo heel lang meer duren voordat dat officieel bekend wordt gemaakt.

Lijkt me ook maar als dat gebeurt blijf ik het wel vreemd vinden dat ze die in eerste instantie niet aangekondigd hebben. Nou ja, zal vast dan een logica achter zitten hahahaha

kan altijd te maken hebben gehad met vergunningen of zo..... of misschien de tour planning weet het ook niet

Ik meen dat morgen meer bekend zou worden over Gelsenkirchen maar weet niet meer waar ik dat gehoord of gelezen heb

• Subscriber

Ben er weer heel even vantussen, maar vanavond nog wel terug in ons forumpie.

Laterrrrr

(PS blijft jammer dat we niet meer kunnen zien wie er van ons online zijn, weet je nooit of je tegen jezelf zit te lullen ofdat net iedereen binnendruppelt...)

• Subscriber

PieterVR wrote:

Heerlijk stadion ook....nog een paar maanden dan staan wij er ook allemaal....

Heerlijk stadion... hmmm niet mijn favorietje eigenlijk.

Maar wij hebben ook al even zitten kijken, even koppies tellen en kijken waar we ongeveer zitten als we op de tribune zitten de 21e.

1-1 nu hoor ik Mike zeggen..

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...