Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

advanloon wrote:

Avond allemaal,

Alles goed hier? Iedereen klaar voor morgen.

Tsja, wat heet klaar....stresslevel staat op zeer hoog, 1 computer en een laptop naast elkaar gezet, eventim login al 20 x gecheckt...wekker al gezet, kindmoet mama morgen missen aan de lijn van het voetbalveld......ehhhhhh......

Wel goud dat er dinsdag 2 dublinconcerten in de presale gaan. Als dat niet zo zou zijn dan hadden geen 2e concert bijgevoegd. Er komen er namelijk 3. Dan zalde 3e wel niet in de presale gaan. precies zoals 5 jaar geleden bij Vertigo.

Het wemelt hier van de korte lontjes geloof ik , en ik ben dat gezeur over "vaste kliek" nu ook beu , we zijn hier met z'n allen hoor, pff.

Enne , ik ga gewoon voor het eerst niet meer alles lezen , sodetoela ... het is niet meer te doen happy.gif

Nog één nachtje wakker liggen en dan hebben we onze kaartjes weer smokin.gifroll.gif

( o .. man o man wat een stress embarassed.gifsick.gif )

Alvast heeeeeel veeel succes allemaal !

morgen om 12 uur ontploft dit forum door alle JAAAAAA ik heb er 1 , meldingen happy.giflaugh.gif

Vreemd dat Milaan 2 niet in de verkoop is gegaan. Daar hadden ze denk ik wel op gerekend. Mischien komt het nog. Morgen 2x Amsterdam. Hopen op veldtickets voorde 21e

advanloon wrote:

Vreemd dat Milaan 2 niet in de verkoop is gegaan. Daar hadden ze denk ik wel op gerekend. Mischien komt het nog. Morgen 2x Amsterdam. Hopen op veldtickets voor

de 21e

Dat hoop ik ook, en nog eentje voor de 20ste! Maar ik hoop gewoon dat iedereen er door heen komt morgen en anders maar via het forum gaan ruilen of aanmoedigenom meer kaarten te bestellen! :-)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...