JessLS 0 Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 canoa wrote: hahahahaha errug grappig op deze manier de wachtrij te kunnen volgen JessLS! zet hem op!!! Met Arjen, ticketbureau Eventim, waar mee kan ik u van dienst zijn.....nou...4 veldkaarten U2.....tsja, vanaf 10 uur wil ik u van dienst zijn.....echt niet nu?Neeee...10 uur....! Tot straks dan!........ HAHAHAHAHAHAHAHAHA... Link to post Share on other sites
Subscriber canoa 0 Posted March 14, 2009 Subscriber Share Posted March 14, 2009 weet iemand trouwens nog hoelang het gisteren duurde voordat dat 2e concert in gothenburg in de verkoop ging? is alweer zo'n 24 uur geleden, ben het al helemaal kwijt..... Link to post Share on other sites
Subscriber canoa 0 Posted March 14, 2009 Subscriber Share Posted March 14, 2009 JessLS wrote: canoa wrote: hahahahaha errug grappig op deze manier de wachtrij te kunnen volgen JessLS! zet hem op!!! Met Arjen, ticketbureau Eventim, waar mee kan ik u van dienst zijn.....nou...4 veldkaarten U2.....tsja, vanaf 10 uur wil ik u van dienst zijn.....echt niet nu? Neeee...10 uur....! Tot straks dan!........ HAHAHAHAHAHAHAHAHA... zou helemaal mooi zijn als je straks weer Arjen aan de lijn krijgt: joehoe Arjen, was ik weer zoals afgesproken, doe er nu maar 4! Link to post Share on other sites
JessLS 0 Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 canoa wrote: weet iemand trouwens nog hoelang het gisteren duurde voordat dat 2e concert in gothenburg in de verkoop ging? is alweer zo'n 24 uur geleden, ben het al helemaal kwijt..... Dat was binnen het uur, na enige verwarring! Maar was ook in no time uitverkocht! Link to post Share on other sites
JessLS 0 Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 canoa wrote: JessLS wrote: canoa wrote: hahahahaha errug grappig op deze manier de wachtrij te kunnen volgen JessLS! zet hem op!!! Met Arjen, ticketbureau Eventim, waar mee kan ik u van dienst zijn.....nou...4 veldkaarten U2.....tsja, vanaf 10 uur wil ik u van dienst zijn.....echt niet nu? Neeee...10 uur....! Tot straks dan!........ HAHAHAHAHAHAHAHAHA... zou helemaal mooi zijn als je straks weer Arjen aan de lijn krijgt: joehoe Arjen, was ik weer zoals afgesproken, doe er nu maar 4! ROTFL:-))) Dan kom ik niet meer bij van het lachen, en dat gaat dan niet lukken met bestellen, vrees ik! HAHAHAHAHA :-) Link to post Share on other sites
JessLS 0 Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Zijn jullie ook al ingelogd overal??? Link to post Share on other sites
Subscriber Chelyn 0 Posted March 14, 2009 Subscriber Share Posted March 14, 2009 Pfffff ik kan de spanning niet meer aan! Maatje van ons is inmieels ook gaan zitten voor ons, mijn moeder zit klaar en wijzelf. 5 computers en mijn pa gaat bellen.... En toch heb ik er een hard hoofd in. Zal blij zijn als dit achter de rug is straks. Link to post Share on other sites
JessLS 0 Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Chelyn wrote: Pfffff ik kan de spanning niet meer aan! Maatje van ons is inmieels ook gaan zitten voor ons, mijn moeder zit klaar en wijzelf. 5 computers en mijn pa gaat bellen.... En toch heb ik er een hard hoofd in. Zal blij zijn als dit achter de rug is straks. Anders ik wel, heb dit echt nog nooit gehad! Link to post Share on other sites
Subscriber U2-4ever 0 Posted March 14, 2009 Subscriber Share Posted March 14, 2009 Nog 25 minunten............. Link to post Share on other sites
JessLS 0 Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 .............................ZUCHT................................ Link to post Share on other sites
Recommended Posts