Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

• Subscriber

Ga zo nog ff aan m'n baas doorgeven dat ik er morgen niet ben.....dat wist hij nog niet hahahaha. Is gelukkig bij ons ook nooit zo moeilijk smile.gif

Lag vannacht wel ineens te bedenken hoe belachelijk druk en gek die week van 20 juli zal gaan worden. Zie m'n kids dan amper....hoop maar dat ik datvolhoud hahahahaha.

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Miringeltje wrote:

muis wrote:

woon je al lang in SF mir??

in 2007 geweest, 2 dagen maar, onderdeel van rondreis....mooiere stad dan LA vind ik....:-)))

Je had het goed gelezen!

Woon jammer genoeg niet in SF zelf, maar er vlak in de buurt.

Sinds 2001.

Bijna 8 jaar alweer.

De tijd vliegt!!!

Vind het zelf een geweldige stad.

En relatief klein.

Zou nooit in LA kunnen wonen.

oh, toch SF.....:-))))

vond het ook meevallen qua grootte.....hoewel het natuurlijk wel een grote amerikaanse stad is...

erg relaxed daar....lekkere temperatuur ook....jammer van die mist alleen soms....;-)

maar 2 dagen geweest, de toeristische dingen gezien daar natuurlijk, vond zelfs de hippie buurt geweldig...:-)))

ga ff banken.....1ste veldkaart overmaken...tot zo...:-))))

• Subscriber
natasja wrote:
Ga zo nog ff aan m'n baas doorgeven dat ik er morgen niet ben.....dat wist hij nog niet hahahaha. Is gelukkig bij ons ook nooit zo moeilijk wink.gif
  • Subscriber

spanish eyes girl wrote:

Miriam,

Even een vraagje.

Een tijdje geleden is er hier geconstateerd dat wij geen tickets kunnen kopen bij livenation.com.

Er zijn er hier een paar die van plan zijn om naar Amerika te gaan.

Mogen we tzt bij jou aankloppen please??

Ja, natuurlijk mag dat!

Hoe zijn jullie er achter gekomen dat jullie niet bij livenation.com kunnen kopen?

Een paar van mijn Amerikaanse vrienden hebben wel tickets kunnen kopen bij livenation.nl voor Amsterdam.

• Subscriber

Ben wel benieuwd wanneer de eerste kaarten in de bus gaan vallen hier. Jammer dat ik van de presale geen orderhistorie kan zien.

Maar voor 21 juli staan ze in ieder geval 'in behandeling' dus nog ff wachten tot ze op verzonden staan smile.gif

• Subscriber
natasja wrote:
muis wrote:
natasja wrote:
Ga zo nog ff aan m'n baas doorgeven dat ik er morgen niet ben.....dat wist hij nog niet hahahaha. Is gelukkig bij ons ook nooit zo moeilijk wink.gif
  • Subscriber

Ik wou een account aanmaken bij livenation.com en zag dat je enkel US en Canada kon opgeven als land. vervolgens heb ik hen gemaild om te vragen hoe dat zit.en hoe ik dan verondersteld wordt om vanuit Europa kaartjes te kopen voor U2's shows in US en ja ... toen wisten ze te zeggen dat enkel mensen met een USof Canadees adres tickets kunnen kopen. ze raadden me aan om contact op te nemen met de venue waar U2 speelt om te horen of zij me kaarten konden verkopen.

beetje duf

?!

maar bon, mssn is het helemaal niet livenation.com waar de tickets inde verkoop zullen gaan. volgens mij wordt het voor ierland toch ticketmaster dus wie zegtdat het in US niet ook zo is. dunno ...

• Subscriber

Miringeltje wrote:

spanish eyes girl wrote:

Miriam,

Even een vraagje.

Een tijdje geleden is er hier geconstateerd dat wij geen tickets kunnen kopen bij livenation.com.

Er zijn er hier een paar die van plan zijn om naar Amerika te gaan.

Mogen we tzt bij jou aankloppen please??

Ja, natuurlijk mag dat!

Hoe zijn jullie er achter gekomen dat jullie niet bij livenation.com kunnen kopen?

Een paar van mijn Amerikaanse vrienden hebben wel tickets kunnen kopen bij livenation.nl voor Amsterdam.

Tina heeft contact gehad met livenation.com hierover. Je kunt dat soort dingen maar beter bijtijds weten he wink.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...