Jump to content
Sign in to follow this  
gloria002

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

loekP1020467.jpg

en nee...nee....geen alcohol....spa rood.....burp....;-)

muis wrote:

gloria002 wrote:

vooral als er 3 shows gespeeld worden is de laatste normaal gezien de speciaalste, zo leert de ervaring.

Dublin 3, Amsterdam 3 ... heel speciale avonden met sterk afwijkende setlisten, pareltjes en gekkigheden ...

I know...maar amsterdam 3, hoog tegen het plafond.....met saaie mensen naast je.......smokin.gif. Ilona, als jij het durft om Dublin3 over te slaan dan zul je onterft worden op het NU2F grin.gif

oeps..............................nou, dan geen brussel......;-)))

Toch vreemd hé. Ilona die erover denkt om Dublin 3 te laten voor wat het is en ik (hij die nul komma nul om dublin geeft) die overweegt om enkel voor de 3eshow toch even in te vliegen............

Hawkmoonnl wrote:

Toch vreemd hé. Ilona die erover denkt om Dublin 3 te laten voor wat het is en ik (hij die nul komma nul om dublin geeft) die overweegt om enkel voor de 3e show toch even in te vliegen............

En als FJ toch even gaat vliegen pikt hij concert 1 en 2 ook even mee roll.gif

O_O!! fj voert zware dreigementen aan ...

:P

Ilona, je enige probleem was het feit dat fans als wij eigenlijk geen seats mogen nemen als onze benen ons kunnen dragen. Die les heb ik tijdens de Elevationtour geleerd. drie hoog, saaie mensen rond me en op de koop toe werd ik voor gek versleten toen ik tijdens 'Sgt. pepper's lonely heart club' al uitde bol ging (commentaar: er staat nog niemand op het podium!!) en vervolgens vroegen ze 'of ik echt alle teksten van alle songs kende'

*urgh*

loop op m'n hoeven dan denk ik fj.......wil is er wel....;-)))

echt niet leuk meer....foto's posten hier......:-((

P1020463.jpg

Juul wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Toch vreemd hé. Ilona die erover denkt om Dublin 3 te laten voor wat het is en ik (hij die nul komma nul om dublin geeft) die overweegt om enkel voor de 3e show toch even in te vliegen............

En als FJ toch even gaat vliegen pikt hij concert 1 en 2 ook even mee tongue.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...