Jump to content
  • U2UV Banner Zoo.jpg
    MORE INFO: FAQ @ https://www.u2.com/helphttps://www.u2.com/tour

PLEASE BE AWARE THAT AS OF RIGHT NOW, THERE ISN'T ANY SECTION ABOUT SALES AND TRADES.
    Do not post any ticket offer or request – please wait until more information comes about how the procedure will be. Thanks.

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

muis

Recommended Posts

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dieder wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Dieder wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Dieder wrote:

Als ik bij een concert in de Arena van U2 kom en mensen hebben Feyenoord of Sparta shirtje aan ga ik ze wel uitlachen. Dat is echt zielig.

Wat is er zo zielig aan als mensen durven uit te komen voor hun liefde? Daar kan ik alleen maar respect voor hebben, ook als de prestaties in dit geval te wensen over laten.

Tuurlijk daar is niks mis mee. Maar als wijze van protest zou ik het wel belachelijk vinden.

Ga je ook 'protesteren' als mensen rondlopen in een shirt waaruit blijkt dat zij een andere sexuele geaardheid uitstralen dan jij (om de context van je 'stelling' maar eens in een ander perspectief te plaatsen) Misschien begrijp je dan hoe ongelukkig je opmerking kan overkomen. Zijn zij daarom 'zielig', minder omdat zij niet tot jouw 'categorie' behoren? Verdienen zij een 'sneer' daarom? Denk het van niet.......

Neem me niet kwalijk maar dit is toch appels met peren vergelijken.

Dat mag jij uiteraard vinden. Jammer dat je geen enkel argument aandraagt om je mening te onderbouwen. Het is mij duidelijk is dat je de kern van verhaal nietkunt of wilt inzien. Laten we het hier maar bij houden.

natasja wrote:

muis wrote:

dsmet wrote:

Ben daarnet is in de shop geweest.

Leuke t-shirts.

Aankoop/bestelling nog even uitstellen.

Als ik U2 nog een aantal keren uitspreek in ons huis krijgt mijn vriendin een inzinking.

ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstttt...........hier ook...zo jammer.......
image

Same problem here !!! Is best moeilijk want U2 is zo'n beetje het enige waar ik het momenteel over heb.....arme Dion hahahahaha
Binnen enkele maanden is onze gekte over.

Alhoewel, hoe lang zouden ze gaan toeren.

En na de toer een dvd, nadien nog wat remasters en dan een nieuw album. Niet?

• Subscriber

dsmet wrote:

advanloon wrote:

Mijn favo's zijn Magnificant, NLOTH en Breathe. Vindt Cedars of Libanon minder

Kan je volgen.

Cedars of Libanon bengelt op de 11de plaats in mijn top 11.

Om maar eens aan te geven hoe smaken kunnen verschillen; al sinds de 30-seconden clips is Cedars een van mijn favorieten. Ik kan geen absolute topfavorietaangeven, maar de beste drie (in willekeurige volgorde) vind ik Cedars of Lebanon - Breathe - Magnificent.

• Subscriber

zeker weten rupert!!

nichtje van ron, jaar of 8 vond GOYB ook super....toen was ie net uit....:-)

plaatje zit in waarschijnlijk in photobucket.....:-(

1801 afbeeldingen door ploeteren.......ff kijken of ik het snel kan vinden.....:-)

• Subscriber

Ik henb er thuis gelukkig geen last van. Mijn vriending vindt het wel grappig. Ze heeft veel in in Dublin omdat ze U2 ook goed vindt en wenst me veel plezierin Brussel en A' dam (als het allemaal lukt). Ach ja, een passie voor iets hebben kan nooit verkeerd zijn toch?

• Subscriber

dsmet wrote:

natasja wrote:

muis wrote:

dsmet wrote:

Ben daarnet is in de shop geweest.

Leuke t-shirts.

Aankoop/bestelling nog even uitstellen.

Als ik U2 nog een aantal keren uitspreek in ons huis krijgt mijn vriendin een inzinking.

ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstttt...........hier ook...zo jammer.......smile.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...