Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

Yra66 wrote:

Moet eerlijk zeggen dat de vorige pre-sale mij niet is tegengevallen, kaartjes voor de tour in Nederland waren toen

zomaar geregeld. Ben benieuwd hoe het nu gaat. Aangezien onze kachel het vandaag heeft begeven....gaan mijn zuurverdiende centjes eerst daarheen:-( ipv buitenlandse concerten.

Maar ja shit happens:-)

Nou dan heb je geluk gehad bij de presale.

Bij menigeen hier verliep het niet zo vlot! Ik werd van de site afgeknikkerd en was bovendien daarna mijn presale code kwijt. Heeft veel moeite gekost om eearecht te zetten.

Oeff kachel kaduuk?? Getver, kan je er net ff niet bijhebben!

AC/DC concert 3 maart afgelast. Info met betrekking terugbetaling of omruiling tickets

AC/DC zag zich gisteren genoodzaakt hun concert in het Sportpaleis op het laatste moment af te gelasten. Zanger Brian Johnson was namelijk niet in staat op tetreden ten gevolge van een plotse griepaanval. Johnson rekent er op weer hersteld te zijn voor het komende concert van de groep in Leipzig nu donderdag. Geziende tournee van de groep heel strak gepland is, kan er echter geen vervangconcert worden ingepland in Antwerpen. De fans die een kaartje voor het geannuleerdeconcert op zak hadden, kunnen ofwel hun ticket laten terugbetalen ofwel -en dat is mooi nieuws- naar het concert van AC/DC in de Amsterdam Arena op dinsdag 23juni. De ticketprijzen voor het concert in Amsterdam zijn hoger dan degene die geldend waren voor de Sportpaleis-concerten. De groep heeft echter beslist dat,wie dit wenst, het Sportpaleis-ticket van het afgelaste concert zonder enige extra kost kan omruilen voor een gelijkwaardig ticket in de Arena.

Belangrijk is, zowel in het geval van terugbetaling als van omruiling van het ticket, dat de juiste procedures daartoe worden gevolgd.

Yra66 wrote:

mooi bericht Willy

Nee een nieuwe verwarmingsketel zit je echt niet op te wachten, maar ja wat moet dat moet, slaat wel een zeg maar

gerust KRATER in het concert budget, maar goed er zijn dingen in de wereld die veel erger zijn en Nederland gaat altijd lukken.

Hoop dat de frontman van AC/DC in juni weer helemaal fit is:-) dan gaan zoon en man heen

Sneu voor al die fans trouwens! Lijkt me echt mijn worst nightmare!!

Dieder wrote:

Lijkt me de dan Kuip of Arena worden.

please please please please please please please please de KUIP:-)) Ik zie nog steeds (alhoewel dat nu niet meer kan) bij de Joshua Tree Tour aldie mensen zitten bovenop! de bovenste ring bij de ondergaande zon!! Dat beeld vergeet ik nooit weer!

Ultra Violet (Light My Way) .. heeeerlijk nummer.

en wat de voorverkoop betreft , ik hoop dat jullie gelijk hebben met woensdag of donderdag de presale,

dan hebben we die maar vast in the pocket.

Natas, je bedje is nog vrij aan 1 kant.

Wij gaan zeker niet mee naar Dublin ivm onze zomervakantie.

Ik hoop dat we tijdens de vakantie U2 nog ergens kunnen meepikken maar dat zullen de tourdata

straks duidelijk maken.

Maar Debi en JR zochten ook nog een slaapplaats he dus dat komt wel goed.

Wel héél erg bedankt voor het aanbieden van je bed happy.gif

Ik ga natuurlijk wel proberen om kaartjes te scoren voor jullie hé !

Ik hoop dat het NIET de arena wordt .. vond dat nix.

Van mij mag het weer in het Goffert park , dat vond ik zooo gaaf.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...